SNUFFINATOR Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Tjo svejs. Nu är det så att ja tänkte göra en "montage" om/i crossfire (FPS Spel). Tänkte använda Fraps för att recorda, och tänkte göra det med min kompis, men nu är det så att när man filmar så blir filerna vääääldigt stora, och min kompis ska edita allting och ja måste skicka över filerna, men det kommer ju att ta flera timmar om man ska skicka över super stora filer, så vet ni något sätt som gör att det inte tar 10 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xoz Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Tjo svejs. Nu är det så att ja tänkte göra en "montage" om/i crossfire (FPS Spel). Tänkte använda Fraps för att recorda, och tänkte göra det med min kompis, men nu är det så att när man filmar så blir filerna vääääldigt stora, och min kompis ska edita allting och ja måste skicka över filerna, men det kommer ju att ta flera timmar om man ska skicka över super stora filer, så vet ni något sätt som gör att det inte tar 10 år? Strunta i det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Tjo svejs. Nu är det så att ja tänkte göra en "montage" om/i crossfire (FPS Spel). Tänkte använda Fraps för att recorda, och tänkte göra det med min kompis, men nu är det så att när man filmar så blir filerna vääääldigt stora, och min kompis ska edita allting och ja måste skicka över filerna, men det kommer ju att ta flera timmar om man ska skicka över super stora filer, så vet ni något sätt som gör att det inte tar 10 år? Ladda upp till mediafire och be han ladda ner dem därifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Har själv använt OneSwarm ibland för att överföra filer mellan polare. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 (redigerat) Komprimera ditt videoklipp. Du kan göra det i VirtualDub. Du kan få ett 1gb videoklipp till 6mb utan att förlora någon kvalitet. Här har du en tutorial om hur man gör (inte så jätte avancerat): Redigerat 13 September 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Komprimera ditt videoklipp. Du kan göra det i VirtualDub. Du kan få ett 1gb videoklipp till 6mb utan att förlora någon kvalitet. Här har du en tutorial om hur man gör (inte så jätte avancerat): mm, och gud existerar. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst autonomus Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 USB eller extern hd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Komprimera ditt videoklipp. Du kan göra det i VirtualDub. Du kan få ett 1gb videoklipp till 6mb utan att förlora någon kvalitet. Här har du en tutorial om hur man gör (inte så jätte avancerat): :meddum: Vill se den som lyckas få ett videoklipp på en gig till 6mb utan att ändra storlek eller kvalitet XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 15 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Komprimera ditt videoklipp. Du kan göra det i VirtualDub. Du kan få ett 1gb videoklipp till 6mb utan att förlora någon kvalitet. Här har du en tutorial om hur man gör (inte så jätte avancerat): :meddum: Vill se den som lyckas få ett videoklipp på en gig till 6mb utan att ändra storlek eller kvalitet XD Gjorde de redan före han skrev, tycker de sög, kvalitén blev skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Sätt in på usbminne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Kan man inte typ dela filerna så att det blir mindre storlek? :P Om nu detta inte går. Så kalla mig fan inte för dum/noob eller något sådant för jag ville bara försöka hjälp till och ge något förslag. Om det inte är så bra att göra så som jag skrev. säg det bara då på ett trevligt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 (redigerat) Du kan ju packa dom me winrar och sen ta dom på usb minne eller en extern hårddisk, så tar du din cykel till din kompis så får du lite motion med på köpet :student: Redigerat 17 September 2009 av Angelo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.