Nacke3000 Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Tjena! Jag är 95%säker på att jag ska köpa bgs. Men jag vill träna str till 99 när jag har den. Kan jag träna enskilt str med den? Typ whip kan man bara träna def/attack/shared. Jag gillar inte shared. Kan man träna enskilt str med bgs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Tjena! Jag är 95%säker på att jag ska köpa bgs. Men jag vill träna str till 99 när jag har den. Kan jag träna enskilt str med den? Typ whip kan man bara träna def/attack/shared. Jag gillar inte shared. Kan man träna enskilt str med bgs? Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Ska du träna strength tycker jag att du ska köpa Saradomin Sword inte bgs. Tycker du ska köpa bgs efter du fått 99 strength. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 15 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Varför?Om du ska träna strength, så bör du använda ett saradomin sword.Det går snabbare att nå lvl 99 str med ett ss än vad det är med d scimmy och ett gs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 15 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Får se vad jag gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Har för mig att det bara är whip som man inte kan träna alla 3 atk stilarna med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Har för mig att det bara är whip som man inte kan träna alla 3 atk stilarna med.Du kan träna str med whip. Fast då måste man använda "shared". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 16 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Jag har en whip. Men chared tar ÅR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Ba' skaffa SS och kör på... tror du inte på oss eller ?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Fixade 99 str afk-ande hos bandits i öknen med Saradomin sword. Tjänade pengar på att plocka upp grejer vart femte minut, tex runor och annat skräp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg