Tortilla Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Hej, jag har en Yamaha Aerox igår så plockade ja ner förgasaren o gjorde rent den. Sen när ja hade stoppat tillbaka den så ville inte moppen starta :o vet någon vad som är felet? :o behöver svar snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 (redigerat) Kolla alla sladdar så de sitter och så du inte råkat komma åt nån av de där man ställer in moppen med. (Typ nålen och dedär grejerna) Redigerat 14 September 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 14 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Den e paj :s skit oxå... aja va gör de... har ju en 21mm o 70cc påväg så :) tändstiftet var helt utbränt oxå :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Aj då. :( Tur att du har en ny påväg dårå. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Kolla alla sladdar så de sitter och så du inte råkat komma åt nån av de där man ställer in moppen med. (Typ nålen och dedär grejerna) Sladdar? Tror du han kör med dator som förgasare eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Nej men inte fan vet jag. Jag kan inte direkt allt jag heller. Jag bara försöker hjälpa till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 vet inte hur förgasaren till din skitmoppe ser ut men titta så du har ställt throtteln rätt. annars finns det inte mkt prob man kan få med en moppe... titta bara över allt du har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 15 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 ska byta saker imonn :D till 70cc med 21mm fögge o bättre insug :P se bilder ;) säg vad ni tycker :) x=har, p=påväg = får de imorgon :D 16/09-09, o=har på. min Setup: [o] Motoforce midrace vev [o] Leoovince zx [x] Dellorto 21mm [x] Stage6 insugssystem [o] tryckfjäder [p] Motoforce 70cc (Sport) [o] 3,6g vikter [o] sportluftfilter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 70cc sport och 21mm kommer aldrig gå bra ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 17 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 70cc sport och 21mm kommer aldrig gå bra ihop.Varför inte de då? :o den har haft polini 70cc sport tidigare :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 21mm brukar man ha som högst till värre 70cc cylindrar så som midrace eller high-end, med tanke på att det går att köra 70cc sport med 12mm om man bestyckar rätt (det är dock bättre att köra på 17,5mm) så känns det som om 21 är overkill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 20 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 ähh.. va gör de :P de e ju bra att den får lite mera soppa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.