Hoppa till innehåll

Problem Med Virus


ETS

Rekommendera inlägg

Hej, här om dagen gick jag in på någon sida och fick massa virus. Jag tog bort alla med AVF 8.5 men nu efter det går det inte att t.ex öppna " Lägg till och ta bort program" eller Klockan ni vet där nere vid höger.

Det står " Det går inte att hitta filen XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Kontrollera att du angav rätt namn och försök igen" När jag försöker att öppna dem.

 

Vad ska jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

systemåterställning sen vad har du för operativsystem?

Vet faktiskt inte, men kan ni säga något nu har flera personer som är arga på mig plz hjälp fort så möjligt!!!

 

Dem har all rätt i världen att vara arg på dig, du vet inte ens vilket operativ system du har, hur fan ska vi då hjälpa dig?

 

Gör en systemåterställning, eller kolla om filerna finns kvar i AFV (?)

Redigerat av Prototype
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

systemåterställning sen vad har du för operativsystem?

 

Vet faktiskt inte, men kan ni säga något nu har flera personer som är arga på mig plz hjälp fort så möjligt!!!

 

Dem har all rätt i världen att vara arg på dig, du vet inte ens vilket operativ system du har, hur fan ska vi då hjälpa dig?

 

Gör en systemåterställning, eller kolla om filerna finns kvar i AFV (?)

 

 

Ja det har dom OKEJ, Men Vart/hur kan jag kolla vilken oprativ system jag har?

Och för det andra vad är oprativ system!?

Jag har försökt med systemåterställning men det funkade inte.

 

HJÄÄLP!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du inte vet vad ett operativsystem är kan du knappast fixa detta problemet själv, fråga nån du känner som är datorkunnig.

Okej, någon mer? Jag tror att om jag får veta vad operativsystem det är så kommer jag att kunna lösa problemet.

 

Inte för att vara dum men är du efterbliven eller?

 

Ett operativsystem är vad din DATOR körs på. Tex, Windows XP, Windows Vista, Linux, Unix osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du inte vet vad ett operativsystem är kan du knappast fixa detta problemet själv, fråga nån du känner som är datorkunnig.

 

Okej, någon mer? Jag tror att om jag får veta vad operativsystem det är så kommer jag att kunna lösa problemet.

 

Inte för att vara dum men är du efterbliven eller?

 

Ett operativsystem är vad din DATOR körs på. Tex, Windows XP, Windows Vista, Linux, Unix osv.

 

Haha jaha, men körs på Windows XP, jag vet ju vad windows xp och sånt är men inte just operativsystem, Aja nu vet jag vad ska jag göra förslag?

Helst inget som jag måste betala.

 

HJÄLP

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du inte vet vad ett operativsystem är kan du knappast fixa detta problemet själv, fråga nån du känner som är datorkunnig.

 

Okej, någon mer? Jag tror att om jag får veta vad operativsystem det är så kommer jag att kunna lösa problemet.

 

Inte för att vara dum men är du efterbliven eller?

 

Ett operativsystem är vad din DATOR körs på. Tex, Windows XP, Windows Vista, Linux, Unix osv.

 

Haha jaha, men körs på Windows XP, jag vet ju vad windows xp och sånt är men inte just operativsystem, Aja nu vet jag vad ska jag göra förslag?

Helst inget som jag måste betala.

 

HJÄLP

 

Be en datakunnig, du är för efterbliven för att fixa de själv
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...