Hoppa till innehåll

Är Blizz Duma I Huvet?


Hampe The Killer
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej skulle merge mitt wow ac med mit battel.net ac men när jag försökte så bugged det sej typ för när jag skrivit in mitt wow ac nam och lösen kom jag till baks till första sidan igen. När jag försökte igen stod det att detta wow ac har redan blivit mergeat så jag tänkte skit i det då. Men nu går det ju inte att logga in på wow för försöker jag logga in som vanligt står det att mitt wow ac är mergeat med ett battel.net ac och försöker jag med mitt battel.net ac stårdet att det inte är någon ac mergeat med detta battel.net ac då blir man ju sååå glad -.- och kan fortfarande inte merge det på battel.net pga åvenstående problem. Så har någon nån ide eller råkat ut för liknande?'

 

Tacksam för snabba svar.

Redigerat av Hampe The Killer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej skulle merge mitt wow ac med mit battel.net ac men när jag försökte så bugged det sej typ för när jag skrivit in mitt wow ac nam och lösen kom jag till baks till första sidan igen. När jag försökte igen stod det att detta wow ac har redan blivit mergeat så jag tänkte skit i det då. Men nu går det ju inte att logga in på wow för försöker jag logga in som vanligt står det att mitt wow ac är mergeat med ett battel.net ac och försöker jag med mitt battel.net ac stårdet att det inte är någon ac mergeat med detta battel.net ac då blir man ju sååå glad -.- och kan fortfarande inte merge det på battel.net pga åvenstående problem. Så har någon nån ide eller råkat ut för liknande?'

 

Tacksam för snabba svar.

1. Dumma, inte duma

2. Kontakta dom då? vad ska vi göra åt saken?

3. Är du verkligen 17?

Redigerat av Prototype
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min polare har upplevt ungefär samma sak , han skulle logga in en dag då han upptäckte att han behövde logga in med sitt battle.net acc, så han kunde inte komma in men hans gubbe va och farma i Zul'drak.

Blizz gav tillbaka all hans gear och 2x ggr hans gold han hade för tillfelet :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaha men vad ska jag göra då skriva på blizz forum och hoppas dom fixar det denna veckan -.- fattar inte att det kan vara så svårt för blizz att få något att funka bra.....

 

OMG upptäkte presis att jag inte kunde logga in på wow.europe heller så och skriva på forumet av samma anledning fan vad blizz är rtardade....

Redigerat av Hampe The Killer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaha men vad ska jag göra då skriva på blizz forum och hoppas dom fixar det denna veckan -.- fattar inte att det kan vara så svårt för blizz att få något att funka bra.....

 

OMG upptäkte presis att jag inte kunde logga in på wow.europe heller så och skriva på forumet av samma anledning fan vad blizz är rtardade....

Du är retardad, varför mailar du dom inte?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaha men vad ska jag göra då skriva på blizz forum och hoppas dom fixar det denna veckan -.- fattar inte att det kan vara så svårt för blizz att få något att funka bra.....

 

OMG upptäkte presis att jag inte kunde logga in på wow.europe heller så och skriva på forumet av samma anledning fan vad blizz är rtardade....

INDEED. Vafan, maila dem bara? Ring? Hur svårt kan det vara.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

yey behöva vänta i en vecka för att dom ska äns svara och nummerätt står ju ej på hemsidan bara deras öppet tider -.- och tycker bara det är konstigt att dom inte kan få det och fungera utan att det ska cpa sig......

Numret står på sidan under Billing Support. Sweden: 0200 897074 (free)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...