Xoz Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 (redigerat) Finns det nån svensk ventrilo server som drivs på den senaste versionen av ventrilo? Och säg inte att jag ska googla för det har jag redan gjort och då skulle jag inte ens skriva här om jag hittade nåt. Redigerat 15 September 2009 av Xoz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Vad menar du? Klart det finns en svensk ventrilo server? Eller menar du själv programmet "ventrilo" på svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Vad menar du? Klart det finns en svensk ventrilo server? Eller menar du själv programmet "ventrilo" på svenska? Tror att han vill att vi ska tipsa honom om någon bra svensk ventrilo-server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Hosta en egen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Asså är jag ute och lallar nu eller? Jag trodde att ventrilo var till för att sitta med sina polare/guildkamrater? Så ska du typ ut och ragga på nån svensk vent server eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xoz Skrivet 16 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Asså är jag ute och lallar nu eller? Jag trodde att ventrilo var till för att sitta med sina polare/guildkamrater? Så ska du typ ut och ragga på nån svensk vent server eller? Men först för att snacka med sinna polare/guildkamrater måste man va på en server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Sätt upp en server då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xoz Skrivet 16 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Sätt upp en server då? Jag vill inte öppna portar, och så löd inte ens frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Asså är jag ute och lallar nu eller? Jag trodde att ventrilo var till för att sitta med sina polare/guildkamrater? Så ska du typ ut och ragga på nån svensk vent server eller? Men först för att snacka med sinna polare/guildkamrater måste man va på en server. Men hur svårt kan det vara? Bara att söka på 'public ventrilo' på Google. Första jag fick upp: http://publicventrilo.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Ventrilogänget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Men hur kul är det att vara på en vent som inte nån av dina nära och kära äger? Det inte inte svårt att hosta, förr när våran server var nere gick vi in på en annan vent server som en massa folk var inne och drygade på, spelade musik och vi blev också kickade stup i kvarten av admins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 (redigerat) cleric.nu använder jag ibland\\Såg inte att det skulle va nyaste versionen sry Redigerat 16 September 2009 av LeetrN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.