dagoli Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 hej har ett psp till salu i bra skick! med spelen , GTA Library Stories, Ratchet and clank size matters, Tekken Dark Restruktion och Fifa 08. filmerna är. spiderman 2 och mumien ett fast mumien fungerar dåligt! allt annat är i bra skick alla förpackningar är med och allt är orginalt. tillbehör, laddare, laddare för bilen, usb sladd, manual och lådan såklart. HAR FÖRSÖKT SÄLJA DEN I SNART 7 MÅNADER SÅ SNÄLLA RING ELLER MAILA MIG PÅ 0761378411 ELLER [email protected]. mvh Oliver Svensson. :o :huh: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 (redigerat) hej har ett psp till salu i bra skick! med spelen , GTA Library Stories, Ratchet and clank size matters, Tekken Dark Restruktion och Fifa 08. filmerna är. spiderman 2 och mumien ett fast mumien fungerar dåligt! allt annat är i bra skick alla förpackningar är med och allt är orginalt. tillbehör, laddare, laddare för bilen, usb sladd, manual och lådan såklart. HAR FÖRSÖKT SÄLJA DEN I SNART 7 MÅNADER SÅ SNÄLLA RING ELLER MAILA MIG PÅ 0761378411 ELLER [email protected]. mvh Oliver Svensson. :o :huh: :) Tror ingen vill köpa när du inte ens säger vilken version av psp:et det är eller förslag på pris... - Redigerat 17 September 2009 av Racoon14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Man får inte sälja saker på fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Man får inte sälja saker på fuska.seJo, det får man. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Men inte i det hära forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Men inte i det hära forumetJo, men man får inte gå Off-Topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Hej!! Jag vill bara säga att jag är INTE fender utan en kompis till honom som vill köpa ett psp och han låter mig skriva från hans konto nu. Är det ett slim eller ett fat? Hur mycket ska du ha för den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Är det köpt och vilken version + hur mycket ska du ha för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg