Gäst Mindtwistah Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Hur är gå runt på tak och kasta ägg kul? :S Och vad fan, "bus"? Det höll man på med vid 5-6 års ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Hur är gå runt på tak och kasta ägg kul? :S Och vad fan, "bus"? Det höll man på med vid 5-6 års ålder. Olika från person till person? - Det bästa jag vet är att dra med mig massa pojkar och flickor = tuben till stan. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Smyg in på någons tomt när dom kollar på film. Ställ dig under ett fönster och skrik allt du pallar, så ska du få se deras miner. Jävligt kul faktiskt. Ni får göra vad fan ni vill, brän ner en soptipp eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Smyg in på någons tomt när dom kollar på film. Ställ dig under ett fönster och skrik allt du pallar, så ska du få se deras miner. Jävligt kul faktiskt. Ni får göra vad fan ni vill, brän ner en soptipp eller nåt. Eller så kan man ju alltid moona som min polare gjorde. Tryckte upp sitt arsle i ett fönster (y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Smyg in på någons tomt när dom kollar på film. Ställ dig under ett fönster och skrik allt du pallar, så ska du få se deras miner. Jävligt kul faktiskt. Ni får göra vad fan ni vill, brän ner en soptipp eller nåt. Eller så kan man ju alltid moona som min polare gjorde. Tryckte upp sitt arsle i ett fönster (y) då kanske dom hämtar sin hammare och öppnar fönstret och slår till!! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Eller snarare " :o " Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Gå på tak är ju inte så löjligt. Iallafall inte om man utövar parkour. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Gå på tak är ju kul :P Gå på tak är väl ännu mer löjligt? Men mest löjligt är väl att ni vill busa. Gör något annat. Det är iaf mycket roligare än att skriva vad som är löjligt på internet. Har du ens varit uppe på ett tak? ._.Alla tycker olika, visst? Vem fan började bry sig att man dör om man trillar ner och fackar sig, det e lika stor chans att ett flygplan kommer och krashar där man är -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Gå på tak är ju inte så löjligt. Iallafall inte om man utövar parkour. Parkour pwnar eller hur crazyshit :D Men ni kan göra som jag och 3 kompisar gjorde. Gå till en lekpark (nära skolan) och lek som 2 åringar xD Det var jag och 2 till den 3de (en tjej) bara satt och skämdes xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Gå på tak är ju inte så löjligt. Iallafall inte om man utövar parkour. Parkour pwnar eller hur crazyshit :D Men ni kan göra som jag och 3 kompisar gjorde. Gå till en lekpark (nära skolan) och lek som 2 åringar xD Det var jag och 2 till den 3de (en tjej) bara satt och skämdes xD Eller ännu bättre, gå in på toysrus eller br och var som småbarn :DGjorde jag och min kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Bra sverige på rubriken. Men ni kan väll bara hänga inte göra nåt speciellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Bra sverige på rubriken. Men ni kan väll bara hänga inte göra nåt speciellt Bra grammatik. Vattenballonger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.