Sound Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 (redigerat) Tja, jag försökte logga in på WoW nu, jag kom in men när jag tänkte logga in på en char då så hände detta : ( vanligt ) men sen så : Är det nån som har samma problem eller e det bara jag? och om ingen annan har det problemet så kan nån försöka hjälpa mig hur jag ska fixxa det här. Redigerat 17 September 2009 av Sound Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Blir så ibland, vänta nån timma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sound Skrivet 17 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Blir så ibland, vänta nån timma. Ok, ska testa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Har aldrig hänt för mig, men däremot min kompis. World Server gick igång för honom ca 2 dagar senare. Inget stort problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg