Escain Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 jag RÅKADE skolka en gång...dom hade sagt att vi INTE hade nån vikarie i gympan, så jag gick hem iställe...sen sa dom att hade hittat en vikarie strax innan gympan började! fy f*n för dom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 (redigerat) ja nån gång kanske ! Redigerat 14 April 2004 av ps2_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Jag har aldrig skolkat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 (redigerat) Ida te x skolka 5 pers i min klass. Redigerat 13 April 2004 av crapp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Jag har inte heller skolkat och har inte tänkt att göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Aldrig gjort, kommer aldrig göra. Gick t.o.m. till skolan en dag när jag hade feber - det var liksom dubbellektion matte den dan! Jag med..Fast det tog på en, eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gandalf-den-vite Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 jag har aldrig gjort och kanske om det behövs så gör jag de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Har inte gjort det men jag har tänkt göra det från musiken ( tar död på en musiken alltså ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Jag har aldrig gjort det, har funderat att jöra på musiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 (redigerat) Hmm, värst vad folk är plikttrogna här. Men det är bra att ni inte skolkar! Fast vänta bara tills ni kommer upp i gymnasiet, då känns det mycket friare. Jag började inte skolka förrän då. Klart att man inte ska skolka egentligen, men jag hade koll på vad jag gjorde. Skolkade aldrig så mycket att det påverkade mina betyg. Jo, förresten, jag och alla andra tjejer i min klass sket fullständigt i Idrott B. Vi tänkte ta IG på den kursen, för det räknas ändå bort sen. Men sen tentade vi av istället och fick varsitt G. Redigerat 14 April 2004 av Rumiko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 jag RÅKADE skolka en gång...dom hade sagt att vi INTE hade nån vikarie i gympan, så jag gick hem iställe...sen sa dom att hade hittat en vikarie strax innan gympan började! fy f*n för dom... Men hallå...gympa var ju tristaste skolämnet ju... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 ne gympan äger ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg