Gäst Eminem4Life Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 (redigerat) Ja Vad tycker ni om Min Nya film Jag gjort i Windows Movie maker??? Jag är inte så bra på att Göra Filmer som Ni ser men Säg gjärna vad ni tycker om den... Redigerat 19 September 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Jag tycker den är kass =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Fyfan vad kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 mm Jag vet Men ska göra en ny :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 lol! eminem på din avatar och en mulle lol;D synd att du tog bort den dock :(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 ja jag ska göra en ny Lägger upp den sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 nej snälla du förstör youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 (redigerat) nej snälla du förstör youtubenej snälla håll käft, ungen måste väll få lära sig?? gjorde du bra och igenomtänkta filmer när du var 12-13 bast? Btw, skit i movie maker och kör med Vegas. Redigerat 20 September 2009 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 nej snälla du förstör youtubenej snälla håll käft, ungen måste väll få lära sig?? gjorde du bra och igenomtänkta filmer när du var 12-13 bast? Btw, skit i movie maker och kör med Vegas. Han förstör youtube och du förstör den här tråden som var så win. Btw, varför skulle man behöver en guide till ett barnspel? En normal begåvad människa över 10 år ska inte ha några problem med det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 nej snälla du förstör youtube nej snälla håll käft, ungen måste väll få lära sig?? gjorde du bra och igenomtänkta filmer när du var 12-13 bast? Btw, skit i movie maker och kör med Vegas. Han förstör youtube och du förstör den här tråden som var så win. Btw, varför skulle man behöver en guide till ett barnspel? En normal begåvad människa över 10 år ska inte ha några problem med det spelet. det handlar itne om filmen, det handlar om att ungen försöker göra nåt som han kan tycka vara kul och du/ni trycker ner honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.