xpliT Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 nej snälla du förstör youtube nej snälla håll käft, ungen måste väll få lära sig?? gjorde du bra och igenomtänkta filmer när du var 12-13 bast? Btw, skit i movie maker och kör med Vegas. Han förstör youtube och du förstör den här tråden som var så win. Btw, varför skulle man behöver en guide till ett barnspel? En normal begåvad människa över 10 år ska inte ha några problem med det spelet. det handlar itne om filmen, det handlar om att ungen försöker göra nåt som han kan tycka vara kul och du/ni trycker ner honom. Ja Vad tycker ni om Min Nya film Jag gjort i Windows Movie maker???Handlar inte om hans film, eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Ja Vad tycker ni om Min Nya film Jag gjort i Windows Movie maker???Handlar inte om hans film, eh? han vill visa vad han kan, så istället för att bara klaga kan du hjälpa han att göra den bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Ja Vad tycker ni om Min Nya film Jag gjort i Windows Movie maker??? Handlar inte om hans film, eh? han vill visa vad han kan, så istället för att bara klaga kan du hjälpa han att göra den bättre. Du klagar juh nu och du hjälper ingen att bli bättre. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Håller med underwar, folk i tråden här är knappast mognare än vad ungen är. Han vill visa vad han kan som underwar sa, alla är inte bra på allt från en början, och btw, Windows Movie Maker suger så det kommer alltid bli skit. Men han vill ha något kul och göra. Vem bryr sig om han förstör youtube, youtube själva har saborerat hela skiten med pattenterna osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 nej snälla du förstör youtubenej snälla håll käft, ungen måste väll få lära sig?? gjorde du bra och igenomtänkta filmer när du var 12-13 bast? Btw, skit i movie maker och kör med Vegas. Ja, det skulle gjort din film 100 gngr bättre :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Ja Vad tycker ni om Min Nya film Jag gjort i Windows Movie maker??? Handlar inte om hans film, eh? han vill visa vad han kan, så istället för att bara klaga kan du hjälpa han att göra den bättre. Du klagar juh nu och du hjälper ingen att bli bättre. :huh: skulle gärna hjälpa Eminen med några bra tips, men har inte ens fått se filmen han tog ju bort den för att ni klagade så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 du missade inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 skulle gärna hjälpa Eminen med några bra tips, men har inte ens fått se filmen han tog ju bort den för att ni klagade så.Lägger han upp en film måste han vara beredd på att få kritik. Han kan inte förvänta sig att vi ska komma med falska kommentarer. Dessutom lär han sig inget på det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 skulle gärna hjälpa Eminen med några bra tips, men har inte ens fått se filmen han tog ju bort den för att ni klagade så.Lägger han upp en film måste han vara beredd på att få kritik. Han kan inte förvänta sig att vi ska komma med falska kommentarer. Dessutom lär han sig inget på det heller. Det är skillnad på att ge kritik och att vara en asshole. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 Rofl, kolla hur gammal killen är, och sen kolla på er ålder. Jesus, hjälp mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 Rofl, kolla hur gammal killen är, och sen kolla på er ålder. Jesus, hjälp mig... Och hur ser du hans ålder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 -P12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.