Hivee Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Har både slim och den feta. Gillar min 60GB mera eftersom att jag har 3 kontroller till den och för att man kan spela PS2 spel på den ;> Du kan ju använde de tre kontrollerna till Slimen också. Vad snackar du om? :o Ne, till min slim kan jag bara använda Dualshock 3 och till fettot SIXAXIS. Man kan använda sixaxis till slim också oO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Har både slim och den feta. Gillar min 60GB mera eftersom att jag har 3 kontroller till den och för att man kan spela PS2 spel på den ;> Du kan ju använde de tre kontrollerna till Slimen också. Vad snackar du om? :o Ne, till min slim kan jag bara använda Dualshock 3 och till fettot SIXAXIS. Luktar P12 syndrom här Klart du kan använda Dualshock 3 på båda, va fan snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 (redigerat) Funkar inte för mig iaf. [EDIT] Kan bra vara att det funkar för det, orkar inte testa igen nu iaf. Funkade inte första gången så (: Redigerat 20 Mars 2010 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Funkar inte för mig iaf.Har du testat att synka den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 har och älskar Ps3 ;D Ps3 slim har extremt fula knappar mot den vanliga Ps3 med "tuchscreen" knappar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dagoli Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 ps3 slim är bättre än ps3 för att den har flera ljudalternativ ingen fingeravtryks slät yta. och mycket lättare o mindre än den gamla. men jag måste hålla med om att den gamla var snyggare! ps3:8/10 ps3 slim:9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 (redigerat) [EDIT] NVMVNVNVMVNVM Redigerat 13 Maj 2010 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Funkar inte för mig iaf. [EDIT] Kan bra vara att det funkar för det, orkar inte testa igen nu iaf. Funkade inte första gången så (: Lol. :rolleyes: "Synka" dem (stoppa i en kabel mellan ps3an och kontrollen, starta sedan kontrollen) klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Har både slim och den feta. Gillar min 60GB mera eftersom att jag har 3 kontroller till den och för att man kan spela PS2 spel på den ;> Du kan ju använde de tre kontrollerna till Slimen också. Vad snackar du om? :o Ne, till min slim kan jag bara använda Dualshock 3 och till fettot SIXAXIS. Nix Dualshock 3 funkar till PS3 slim och den feta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox100 Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Vet ni kanske om ps3 slim har något nytt i sig än det vanliga ps3 Själv tycker jag att ps3 är snyggare och bättre än ps3 slim: PS3: 5/5 PS3 SLIM: 3/5 ;) Orginal PS3 e mkt snyggare så jag tycker den e bättre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Produktionsfaktorerna är allt lägre för att tillverka Slim, tycker PS3 uttrycker mer kraft och kvalitet på sitt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Gamla goda PS3 är tung och jobbig.. PS3 SLIM <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.