Rhino Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Tjockisen ftw! Men jag tycker sony är värd varenda litet jävla öre, jag fattar om dom vill att personer ska köpa nytt så dom får ca$h. det är dom fan värda.. xbox in my ass! där kostar det för online, inte på ps3! PS3 ÄGER!! XBOX IN MY ASS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 PS3 Slim kan inte spela PS2 spel. jo vissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 PS3 Slim kan inte spela PS2 spel. jo vissa ofta? har dom slim som kan spela ps2 spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 PS3 Slim kan inte spela PS2 spel. jo vissa Ps3 Slim kan inte spela Ps2 spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntonR Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 PS3 Slim kan inte spela PS2 spel. jo vissa Ps3 Slim kan inte spela Ps2 spel. Det är synd. Men man kan spela PS1-spel på PS3! [Källa] Varför ska man kunna spela PS1-spel på PS3 om man inte kan spela PS2-spel? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 de höjer väl värdet/priset på konsolen och de tog bort funktionen för att kunna sänka priset på PS3an, eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 slim ska vara tystare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Rent tekniskt sett så är ps3 slim i alla avseende bättre. Det ända stora minuset är som sagt avsaknaden av ett andra operativsystem. Hur som helst lite specs som ni kanske inte visste utanför energisnålheten: Möjlighet att streama Hd audio från hdmi utgången direkt (stort plus för dem med hemmabio). http://twitpic.com/ffu04 Bravia Sync enabled vilket menas att den ingår i den "universella" lösning för alla Sony's produkter. Ni kanske märkt att det står Bravia Sync på alla nya tv apparater ifrån Sony? Man behöver tex bara ha en fjärr eftersom dem båda samarbetar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
changingacoun Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 PS3 5/5 PS3 Slim 3,9/5 Pågrund av att ps3 slim kan man inte installera annat oprativsystem på DÅLIGT :angry: Jag menar man kan ju använda ps3-sysemet som en dator då det är ju asbra jag önska bara att ps3:an hade 1 gb ram-minne. mEn det dunkar ju ändå rättså bra. Bara en fråga vet någon hur man fixar så att bilden i Xubuntu på ps3 blir riktigt riktigt klar och bra jag tyycker nämligen att den är lite suddig om ni förstår vad jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 PS3 Slim kan inte spela PS2 spel. jo vissa Ps3 Slim kan inte spela Ps2 spel. Det är synd. Men man kan spela PS1-spel på PS3! [Källa] Varför ska man kunna spela PS1-spel på PS3 om man inte kan spela PS2-spel? :huh: Funkar Poy Poy 2 på PS3? Isåfall ska jag ha sex med mitt PS3 när jag får de, älskar de spelet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 jag tycker den feta är sexigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Tycker PS3 fat är den snyggaste. Det ända jag stör mig på riktigt mycket är att det blanka på den feta drar till sig smuts och damm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.