Hoppa till innehåll

Runescape Ny Skill.


Nacke3000

Rekommendera inlägg

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det kommer en ny skill innan jul... Men håller med, fins inte mycket fler saker att göra skills av, så e lite spänd på den nya skillen :P Kommer göra nytt member när den kommer bara för att testa den. Då får WoW vänta:P

 

Skillen kommer att vara både för P2P och F2P spelare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kommer en ny skill innan jul... Men håller med, fins inte mycket fler saker att göra skills av, så e lite spänd på den nya skillen :P Kommer göra nytt member när den kommer bara för att testa den. Då får WoW vänta:P

 

Skillen kommer att vara både för P2P och F2P spelare

 

Säker??? Såfall blir det ju typ den första stora uppdaten för f2p som inte handlar om grafiken på evigheter...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I RS2 kan det vara lite svårt med nya skills. De kan dock uppdatera nuvarande skills och förfina dom.

 

Farming, Theiving, Combat, Herblore

*Det skulle ex. gå att plocka frön från en köttätande/spor skjutande växt. Man måste först döda den då fröet sitter i munnen. MEN, med tillräcklig theiving så finns det en möjlighet att kunna få tag på fröet utan att behöva döda växten.

Sen kan man plantera fröet. Växterna blir dock inte tama. Så man måste döda varje växt man planterat. Det kan hända att man blir attackerad när man vattnar dom också.

Det ska gå att använda någon del på växten till någon slags potion eller något slags poison.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

R4pt0z sa ju själv att dom skulle uppdatera magi skillen ellerhur?

Yes.

Range och attack mot magic är ju obalanserad i pvp. Dem ska lägga till något i magic skillen, kan vara detta necromancy som ska jämna ut magic i pvp.

Sedan så håller Jagex på med en ny skill som sagt, men den kommer att lanseras år 2010.

 

F.ö så kommer jag inte på vad för skill det kan vara med tanke på att alla vettiga är ju redan tagna, jag skulle föredra om dem kunde uppdatera dem nuvarande skillsen istället, lite som ELF skrev.

Kanske lägga till mounts till summoning-skillen osv.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kompis gissar på att det är DRIVING! D Men det skulle ju vara lite konstigt om man sku köra med bil i RS

 

Nej. Tror jag knappt!

Men isåfall sailing eller riding på häst och drake och skit. Men det tror jag inte kommer.

 

Vad kan det vara? Electric! Göra maskiner. Ne det vore en updatering till crafting.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...