2good4u Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 Nu har jag börjat lira detta spel igen och har som vanligt fastnat på ett uppdrag, så hur hoppar man över uppdrag? Har för mig att det går o göra? Tacksam för svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 22 September 2009 Rapport Dela Skrivet 22 September 2009 finns säkert något program att ladda ner. googla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Om du hoppar över ett uppdrag så klassas det nog som fusk och då kan man inte klara ut spelet, kolla på en guide hur du klarar uppdraget istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntonGiw Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Tja! Det går att hoppa över missions. Du söker bara i google tex Freefall Save N Play, hittar du rätt sida så ska det komma upp en orange sida. Sedan väljer du i vilken save slot (tex 1,2 osv) men spara ej över ditt gamla ifall det ej funkar. Sedan när du har valt saveslot så ska det komma upp en ruta som frågar om du vill spara. Tryck spara och spara den på Mina Document/GTA San Andreas User Files. Sedan när du startar spelet så startar du som vanligt och så borde den ligga på den save sloten du la den på. SPARA EJ ÖVER DET GAMLA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Vad heter sidan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntonGiw Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Du googlar bara på uppdragets namn och sen Save N Play. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Okareds Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Jag har fastnat på Wu Zi Mu uppdraget och när jag ska köra racet så startar jag i stockarna och kan inte komma loss och om jag går ut så fastnar jag inuti stockarna och kan inte komma där ifrån heller. Kan någon hjälpa mig? Tacksam för svar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Jag hade gärna testat ett sådant program, men fattar inte riktigt det här Slave & play. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg