Champagne Skrivet 22 September 2009 Rapport Dela Skrivet 22 September 2009 Ja nu har Oblivion game of the year slutat att säljas! Jag tyckte det var ett bra spel:) Men dom hade gjort måånga buggar och fel i spelet, Men det gör inget ;) Alla vapen och sånt var mycket bättre än Morrowind och jag tyckte gameplayen va AWESOME ! Hur tyckte ni ? (BTW... Ni som vill ha shivering isles och knights of the nine måste köpa det via XBOX LIVE MARKETPLACE) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 September 2009 Rapport Dela Skrivet 22 September 2009 (redigerat) Fast nu finns i stället ett två-i-ett-pack med Bioshock och Oblivion på Gamestop :rolleyes: Redigerat 22 September 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 22 September 2009 Rapport Dela Skrivet 22 September 2009 Varför inte skicka in det här som en nyhet? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Jag kör oblivion på datorn utan mods. Riktigt najs spel. Bra för mig som inte har råd med ett bra mmorpg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Shivering Isles var underbart yes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 underbart spel, men Storyn var bättre i Morrowind, synd med grafiken bara :( Tycker dom borde gjort så att man kan göra fler uppdrag i dark broutherhood :( mina favo uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Nu får vi hoppas på att bethesda gör det officiellt att dom jobbar på TES:V ;) eller börjar jobba på det om dom inte gör det :P (Jag misstänker att dom gör det efter som det finns tex en förslags tråd om vad man vill ha i TES V på deras forum) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TYlor Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Media Markt säljer de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.