Gäst patrikking Skrivet 22 September 2009 Rapport Dela Skrivet 22 September 2009 Hej! VIll veta vilka spel ni rekomenderar mest som är gratis att spela?(Inte Runescape) Det kan också vara något somo travian:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 September 2009 Rapport Dela Skrivet 22 September 2009 Travian är inte mmorpg :P Men iaf: Flyff, spellborn :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 22 September 2009 Rapport Dela Skrivet 22 September 2009 Finns inte så jätte många MMORPG's som är bra, som man kan spela på webbläsarn. De flesta MMOPRG's måste man ladda ner, annars Runes of magic är ju ganska bra om man vill spela nåt som är som WoW fast gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 22 September 2009 Rapport Dela Skrivet 22 September 2009 TAck ska pröva ;) Skicka in gärna mer½! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 World Of Warcraft. Ända spelet i världen som är bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 World Of Warcraft. Ända spelet i världen som är bra..Helt freakin fel... Och förresten så spelar man det inte i webläsaren...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 vad har du emot runescape? det är det enda spelet i en webbläsare i 3d som jag känner till. annars om man vill ha 3d så måste man ladda ner och det är nog inte gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 WoW är ju helt klart det ledande! ett krux är ju att de kostar . ;( Innan jag lade mina skor på hyllan för mmorpg, spelade jag Rohan 24/7. SÅ JÄVLA KUL! okej, beroende framkallande. destå högre upp i lvl man kom fick man grinda i pt i timmar. De olika raserna var dock coola, man kunde b.la ta skepnaden som drake :) Grafiken var grymt skön också, nära WoW faktiskt! Kostade dock om man ville ha sina powers maxade, bättre equipment etc. men de kräver la de flesta spel? hur somhelst. checka --> playrohan.com el. kolla in y-tube. U wont regreat it! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 okej, tror jag testar den, verkar kul. :) Tror att min kompis spelade rohan förut, han sa att det var tråkigt. men jag tror jag checkar det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Hört talats om "Alla webbspelens forum"? Om du har missat det måste du ha varit jävligt blind. Ont: impulse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 okej, tror jag testar den, verkar kul. :) Tror att min kompis spelade rohan förut, han sa att det var tråkigt. men jag tror jag checkar det :D :) Om jag inte hade slutat spela, hade jag helt klart fortsatt.Tar dock ett litet tag att komma in i de, men när du väl gör de kommer de bli as kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 World Of Warcraft. Ända spelet i världen som är bra..För det första så kan du inte ha spelat några andra spel.För det andra så VAR WoW bra, när du nyss börjat grundskolan så VAR WoW bra, numera är WoW skit som är anpassat efter snorisar som dig som får utlösning så fort de ser en epic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.