prophet Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Man ska inte skita i vad andra tycker, det var de löjligaste jag hört. Och klackar har man nog framförallt för de ska se snyggt ut, inte för man ska bli längre. De där med att tjejer gillar långa killar kan jag redan säga nu är verkligen sant. All right, använder du klackar själv eller? De jag känner som använder klackar gör det för att bli längre. Det är besvärligt att lära sig att gå med dom och de gör ont. Sedan en del pumps kan vara snygga, men tror inte främst man köper dem för att dom har klackar, en smaksak. Sedan, bryr du dig kanske om vad andra tycker? Jag gör inte det, inte när det kommer till min längd iallafall. Och att killar gillar tjejer, Idk? jag gör det iallafall. (; Flickor skall vara korta! :angry: (Inte dvärgkorta då... :< ) pf du säger emot din egen signatur lulz Jag menar inte att jag har någon fetish för korta flickor, går väl licka bra med längre men jag tycker det är snyggare med kortare flickor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 jo korta tjejer ska det va vet du (; inte över 1.79 eller ngt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Hm... Killarna i våran klass är fortfarande 1,55 och ser ut å gå i 4:an. Men dom är ju runt 13-14 så det är inte konstigt? fast nåra enstaka är 1.80 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Nä jag är 1,64 lång och du är 6 cm längre och så känner jag en tjej som är några cm längre en mig.Så jag tycker det är normalt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.