Hoppa till innehåll

E Jag Normal


Zetan
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Är du säker på att du inte har någon form av cancer? Det kan vara problemet.

Lol, hoppas du var ironiskt där :P

 

Att du ens tänker att det finns någon annan möjlighet gör mig extremt oroad för din mentala hälsa =/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå till en läkare med en förälder och bara kolla om du växer normalt (då lär du inte växa mycket mer) eller om din kropp producerar för mycket tillväxthormoner.

 

Ryggen kan bli väldigt förstörd om du växer för mycket för fort!

Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ju börja att säga att jag själv är närmare 1.80 som nuvarande 15 åring.

När jag var 12 var jag 1.73 , så du är inte ensam om att vara lång!

Istället för att vara osäker ifall längden är fel kan du ju tänka på vilka fördelar du har som lång! Tjejer gillar långa killar, du får åka allt på liseberg (LOL), du når allt + att ett flertal sporter går lättare som lång.

 

Jag har inga problem med att vara lång, är bara nöjd. Behöver inga klackar. sedan vad andra tycker skiter jag blankt i. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ska inte skita i vad andra tycker, det var de löjligaste jag hört.

Och klackar har man nog framförallt för de ska se snyggt ut, inte för man ska bli längre.

 

De där med att tjejer gillar långa killar kan jag redan säga nu är verkligen sant.

All right, använder du klackar själv eller?

De jag känner som använder klackar gör det för att bli längre. Det är besvärligt att lära sig att gå med dom och de gör ont. Sedan en del pumps kan vara snygga, men tror inte främst man köper dem för att dom har klackar, en smaksak.

Sedan, bryr du dig kanske om vad andra tycker? Jag gör inte det, inte när det kommer till min längd iallafall.

 

Och att killar gillar tjejer, Idk? jag gör det iallafall. (;

Redigerat av girlygeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ska inte skita i vad andra tycker, det var de löjligaste jag hört.

Och klackar har man nog framförallt för de ska se snyggt ut, inte för man ska bli längre.

 

De där med att tjejer gillar långa killar kan jag redan säga nu är verkligen sant.

All right, använder du klackar själv eller?

De jag känner som använder klackar gör det för att bli längre. Det är besvärligt att lära sig att gå med dom och de gör ont. Sedan en del pumps kan vara snygga, men tror inte främst man köper dem för att dom har klackar, en smaksak.

Sedan, bryr du dig kanske om vad andra tycker? Jag gör inte det, inte när det kommer till min längd iallafall.

 

Och att killar gillar tjejer, Idk? jag gör det iallafall. (;

 

Jo försig kanske extremt korta flickor vill väl ha klackar för att bli längre. men av alla tjejer jag känner som är genomsnitt långa har enbart klack pågrund av att de är snyggt. (im a dude sooo i dont really know, or care) ;)

 

Man ska alltid bry sig om vad andra tycker, för varför skulle annars andra bry sig om vad du tycker? ägd :P nej ba driver men finns poäng i de jag säger ye.

 

Många tjejer jag känner tycker om långa killar. Jag är lång kille, och de har sina fördelar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ska inte skita i vad andra tycker, det var de löjligaste jag hört.

Och klackar har man nog framförallt för de ska se snyggt ut, inte för man ska bli längre.

 

De där med att tjejer gillar långa killar kan jag redan säga nu är verkligen sant.

All right, använder du klackar själv eller?

De jag känner som använder klackar gör det för att bli längre. Det är besvärligt att lära sig att gå med dom och de gör ont. Sedan en del pumps kan vara snygga, men tror inte främst man köper dem för att dom har klackar, en smaksak.

Sedan, bryr du dig kanske om vad andra tycker? Jag gör inte det, inte när det kommer till min längd iallafall.

 

Och att killar gillar tjejer, Idk? jag gör det iallafall. (;

 

Flickor skall vara korta! :angry:

 

(Inte dvärgkorta då... :< )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo försig kanske extremt korta flickor vill väl ha klackar för att bli längre. men av alla tjejer jag känner som är genomsnitt långa har enbart klack pågrund av att de är snyggt. (im a dude sooo i dont really know, or care) ;)

 

Man ska alltid bry sig om vad andra tycker, för varför skulle annars andra bry sig om vad du tycker? ägd :P nej ba driver men finns poäng i de jag säger ye.

 

Många tjejer jag känner tycker om långa killar. Jag är lång kille, och de har sina fördelar.

 

Hah ok, då kan vi konstatera att det är en smaksak detdär med klack. (:

 

Visst ligger det en poäng i det du säger. Men en person som anser något annat om en person. T. ex dens längd, det är ju omöjligt att ändra på. Så i det fallet strunar jag faktiskt blankt i vad andra tycker.

 

Själv gillar jag långa killar så ja, då måste de va många :D!

 

 

Flickor skall vara korta! :angry:

 

(Inte dvärgkorta då... :< )

 

Då ligger jag illa till. :blink:

Redigerat av girlygeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ska inte skita i vad andra tycker, det var de löjligaste jag hört.

Och klackar har man nog framförallt för de ska se snyggt ut, inte för man ska bli längre.

 

De där med att tjejer gillar långa killar kan jag redan säga nu är verkligen sant.

 

All right, använder du klackar själv eller?

De jag känner som använder klackar gör det för att bli längre. Det är besvärligt att lära sig att gå med dom och de gör ont. Sedan en del pumps kan vara snygga, men tror inte främst man köper dem för att dom har klackar, en smaksak.

Sedan, bryr du dig kanske om vad andra tycker? Jag gör inte det, inte när det kommer till min längd iallafall.

 

Och att killar gillar tjejer, Idk? jag gör det iallafall. (;

 

Flickor skall vara korta! :angry:

 

(Inte dvärgkorta då... :< )

 

pf du säger emot din egen signatur
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...