27Caramele Skrivet 24 September 2009 Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 (redigerat) Tjena! Tänkte starta en Call of duty 5 : WaW klan tillsamans med en vän! Några krav som är ett måste! • 13+ • Ha gärna humor • Tillgång till headset • Delta i så många matcher (träning) som möjligt (ett par ggr/vecka) • Ha viljan att lära sig och låta andra i laget tipsa/hjälpa, samt själv kunna bidra med hjälp. • Få inte damp när man säger hej. Ha det bra allesammans! Mvh FTz Redigerat 26 September 2009 av 27Caramele Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 24 September 2009 Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 Hur är det med GB då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 24 September 2009 Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 Denna tråd ska ligga i "Turneringar och klaner" subforumet under "Xbox 360". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Tjenare jag vill joina klanen och jag når upp till allting förutom att jag inte är prestige... Jag skaffade spelet typ igår men jag är ganska bra på spelet... Jag spelar på veteran och har klarat cod 2 på veteran:) Får jag va med i klanen ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 (redigerat) Hur är det med GB då? Vi kommer att köra massor av GB Tjenare jag vill joina klanen och jag når upp till allting förutom att jag inte är prestige... Jag skaffade spelet typ igår men jag är ganska bra på spelet... Jag spelar på veteran och har klarat cod 2 på veteran:) Får jag va med i klanen ? :P Nej. ( Jag och 27Caramele Gör klanen Tillsamans. ) Redigerat 25 September 2009 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 (redigerat) Har ni ens creatat ett team? Vem är Co-Leader? Är det ladder ni ska köra? Redigerat 25 September 2009 av Choklad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 (redigerat) Har ni ens creatat ett team? Vem är Co-Leader? Är det ladder ni ska köra?´Har ni ens creatat ett team? : På GB Allså? Vem är Co-Leader : Jag. Är det ladder ni ska köra? : Mm. • Minsta level ska vara dock andra prestige Gäller inte mer. Redigerat 26 September 2009 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 27 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Är inga intresserade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Tjena. Vi är just nu 3st i klanen vi behöver en till för att Köra GB. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Nu ser jag att man inte måste vara prestige för att joina.. Hur mycket ska man vara i lvl nu ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 3 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Nu ser jag att man inte måste vara prestige för att joina.. Hur mycket ska man vara i lvl nu ??? Det finns ingen gräns längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Tänkte starta en Call of duty 5 : WaW klan tillsamans med en vän! Call of duty 4 =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg