swagzter Skrivet 24 September 2009 Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 (redigerat) Vad tycker ni om nya Forza: Motorsport 3? Har det förbättrats? Var 2'an bättre? Här kan ni skriva om Forza 3, och glöm inte att ladda ner demot. Ute nu!. Redigerat 11 Augusti 2010 av a1exander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 24 September 2009 Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 Vad tycker ni om nya Forza: Motorsport 3? Har det förbättrats? Var 2'an bättre? Här kan ni skriva om Forza 3, och glöm inte att ladda ner demot. Ute nu! har knappt kört 2:an funderade på att köpa de sen blev de G.R.I.D och de e jag jävligt nöjd med:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 24 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 Vad tycker ni om nya Forza: Motorsport 3? Har det förbättrats? Var 2'an bättre? Här kan ni skriva om Forza 3, och glöm inte att ladda ner demot. Ute nu! har knappt kört 2:an funderade på att köpa de sen blev de G.R.I.D och de e jag jävligt nöjd med:D Det jag gillar med Forza är att man kan "Customiza" så mycket med så många bilar. Finns ju även många banor också. I Forza 3 finns det ca 400 bilar och ca 100 banor. Jag gillar att man kan trimma bilarna, och sedan köra online med dem. Forza är som mer... verkligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Jag har laddat ner demot, det var ganska kul, men jag kommer inte att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Jag satt och nötade demot hela dagen det släpptes, kommer nog inte köpa det... med egna pengar, ska nog önska mig i julklapp tillsammans med NFS shift och WET :D samt cod4 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 svårt att svara om man ska köpa det eller ej... Customizing av bilar inkluderade ju inte i demot så det är väldigt svårt att säga :/ Men grafiken har blivit mycket bättre och det är bra att man kan rewinda mitt i spelet :) Jag kanske köper det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 8 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Jag satt och nötade demot hela dagen det släpptes, kommer nog inte köpa det... med egna pengar, ska nog önska mig i julklapp tillsammans med NFS shift och WET :D samt cod4 :P Har lånat SHIFT av en kompis. Det är verkligen kul! Ett tips: Köp det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 demon är nice för shift :P ska önska mig, inte så långt kvar till jul ju :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.