Champagne Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Hej jag har förbokat och allting och när jag fick spelet fanns ingen kod där! :( Vet nån vad som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Hej jag har förbokat och allting och när jag fick spelet fanns ingen kod där! :( Vet nån vad som är fel? Nej, men de vet säkert Microsoft, kontakta dom, inte oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 beställde från GAME. Sedan när jag slog in koden och accepterade stod det att koden redan blitt använd. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Game säljer begagnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Game säljer begagnat.Dom säljer inte bara begagnat :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TYlor Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Förbeställde du på GAME? Fick ingen kod med iheller, så jag gick tillbaka till GAME för att skälla ut dem så sade kvinnan att dem hade "glömt" att ge mig koden och gav mig en kod, det ironiska var att mannen som inte gav mig koden var bredvid kvinnan som bad om ursäkt (och allt detta hände 2h efter jag hämtade min kopia. Om du förbeställt på Gamestop så ska dem ge dig koden, om du förbeställt på intenet och gett dem din email så finns det en chans att koden skickas till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 26 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Förbeställde du på GAME? Fick ingen kod med iheller, så jag gick tillbaka till GAME för att skälla ut dem så sade kvinnan att dem hade "glömt" att ge mig koden och gav mig en kod, det ironiska var att mannen som inte gav mig koden var bredvid kvinnan som bad om ursäkt (och allt detta hände 2h efter jag hämtade min kopia. Om du förbeställt på Gamestop så ska dem ge dig koden, om du förbeställt på intenet och gett dem din email så finns det en chans att koden skickas till den. Nepp, beställde på webhallen och dom säljer sprillans nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Förbeställde du på GAME? Fick ingen kod med iheller, så jag gick tillbaka till GAME för att skälla ut dem så sade kvinnan att dem hade "glömt" att ge mig koden och gav mig en kod, det ironiska var att mannen som inte gav mig koden var bredvid kvinnan som bad om ursäkt (och allt detta hände 2h efter jag hämtade min kopia. Om du förbeställt på Gamestop så ska dem ge dig koden, om du förbeställt på intenet och gett dem din email så finns det en chans att koden skickas till den. Nepp, beställde på webhallen och dom säljer sprillans nytt Ring webhallen eller emaila dom. Ända sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 beställde mitt på webhallen också, fick koden i ett email. Däremot vet jag inte om jag fick för betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 beställde mitt på webhallen också, fick koden i ett email. Däremot vet jag inte om jag fick för betan.Koden till Reach är ODST skivan tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TYlor Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 beställde mitt på webhallen också, fick koden i ett email. Däremot vet jag inte om jag fick för betan.Koden till Reach är ODST skivan tror jag. Finns ingen kod, men ODST skivan är "nyckeln" till Reach betan, när Reach betan kommer ut så kommer alla "tidiga" ODST ägare få en ny option på sin ODST meny: Halo Reach Beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 beställde mitt på webhallen också, fick koden i ett email. Däremot vet jag inte om jag fick för betan. Koden till Reach är ODST skivan tror jag. Finns ingen kod, men ODST skivan är "nyckeln" till Reach betan, när Reach betan kommer ut så kommer alla "tidiga" ODST ägare få en ny option på sin ODST meny: Halo Reach Beta. Fan vad epic :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.