Hoppa till innehåll

Ingen Sgt Johnson Kod!


Champagne
 Dela

Rekommendera inlägg

Förbeställde du på GAME?

 

Fick ingen kod med iheller, så jag gick tillbaka till GAME för att skälla ut dem så sade kvinnan att dem hade "glömt" att ge mig koden och gav mig en kod, det ironiska var att mannen som inte gav mig koden var bredvid kvinnan som bad om ursäkt (och allt detta hände 2h efter jag hämtade min kopia. Om du förbeställt på Gamestop så ska dem ge dig koden, om du förbeställt på intenet och gett dem din email så finns det en chans att koden skickas till den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förbeställde du på GAME?

 

Fick ingen kod med iheller, så jag gick tillbaka till GAME för att skälla ut dem så sade kvinnan att dem hade "glömt" att ge mig koden och gav mig en kod, det ironiska var att mannen som inte gav mig koden var bredvid kvinnan som bad om ursäkt (och allt detta hände 2h efter jag hämtade min kopia. Om du förbeställt på Gamestop så ska dem ge dig koden, om du förbeställt på intenet och gett dem din email så finns det en chans att koden skickas till den.

 

Nepp, beställde på webhallen och dom säljer sprillans nytt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förbeställde du på GAME?

 

Fick ingen kod med iheller, så jag gick tillbaka till GAME för att skälla ut dem så sade kvinnan att dem hade "glömt" att ge mig koden och gav mig en kod, det ironiska var att mannen som inte gav mig koden var bredvid kvinnan som bad om ursäkt (och allt detta hände 2h efter jag hämtade min kopia. Om du förbeställt på Gamestop så ska dem ge dig koden, om du förbeställt på intenet och gett dem din email så finns det en chans att koden skickas till den.

 

Nepp, beställde på webhallen och dom säljer sprillans nytt

 

Ring webhallen eller emaila dom. Ända sättet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

beställde mitt på webhallen också, fick koden i ett email. Däremot vet jag inte om jag fick för betan.

Koden till Reach är ODST skivan tror jag.

 

Finns ingen kod, men ODST skivan är "nyckeln" till Reach betan, när Reach betan kommer ut så kommer alla "tidiga" ODST ägare få en ny option på sin ODST meny: Halo Reach Beta.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

beställde mitt på webhallen också, fick koden i ett email. Däremot vet jag inte om jag fick för betan.

Koden till Reach är ODST skivan tror jag.

 

Finns ingen kod, men ODST skivan är "nyckeln" till Reach betan, när Reach betan kommer ut så kommer alla "tidiga" ODST ägare få en ny option på sin ODST meny: Halo Reach Beta.

 

Fan vad epic :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...