Hoppa till innehåll

Dator 4k


t00ncheat
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Om jag var tvungen så skulle jag ta Acern

Hur tänker du då?

 

 

1.Billigare

2.Större hårddisk

3.Mer ramminne

4.Sen så känns grafiken bättre än dom andra två

 

Enda minuset mot dom andra är väl processorn men så stor skillnad ska det inte vara.

 

Så tänker jag :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag var tvungen så skulle jag ta Acern

 

Hur tänker du då?

 

 

1.Billigare

2.Större hårddisk

3.Mer ramminne

4.Sen så känns grafiken bättre än dom andra två

 

Enda minuset mot dom andra är väl processorn men så stor skillnad ska det inte vara.

 

Så tänker jag :)

 

Okej. Uppgradering möjligheter då? Finns det sådana? Eller blir det väldigt dyrt? Om man typ ska byta processor?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag var tvungen så skulle jag ta Acern

 

Hur tänker du då?

 

 

1.Billigare

2.Större hårddisk

3.Mer ramminne

4.Sen så känns grafiken bättre än dom andra två

 

Enda minuset mot dom andra är väl processorn men så stor skillnad ska det inte vara.

 

Så tänker jag :)

 

Okej. Uppgradering möjligheter då? Finns det sådana? Eller blir det väldigt dyrt? Om man typ ska byta processor?

 

 

Vet inte hur det funkar med märkesdatorer men garantin ryker väl om man typ bara öppnar datorn.

 

Sen beror det ju på moderkortet om man kan uppgradera till en bättre processor (står inte vad det är för moderkort)

Sen står det inte vad det är för nätaggregat i den heller (är väl nåt noname 300w :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Vet inte hur det funkar med märkesdatorer men garantin ryker väl om man typ bara öppnar datorn.

 

Sen beror det ju på moderkortet om man kan uppgradera till en bättre processor (står inte vad det är för moderkort)

Sen står det inte vad det är för nätaggregat i den heller (är väl nåt noname 300w :P )

Ja garantin ryker så fort man öppnar datorn så imina ögon så är det bättre o köpa en dator o bygga ihop den själv + att räcker att den dammar igen en av fläktarna så kan du endåså inte öppna den för sej att hårddisken crashar så får man inte ut det på garantin endå för att den lilla kliserlappen ibak är sönder :P allt i min gammla dator sitter med klisterlappar o det är en acer aspire m5100 så vart o köpa ny och bygga själv och ge mor min min gammla :) vilket hon vart glad över

 

vill du ha en bra dator som håller för dom senaste spelen så räkna med en 5-6 k minst. och då får man bygga själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

5k på mediamarkt riktigt grymt grafikkort och allt köpte den själv skicka mig ett meddelande så ger jag dig mer info kan det inte i huvet

Skriv här så vi kan kommentera den? Tror inte att grafikkortet är "riktigt grymt", som du påstår, men dugligt kan det mycket väl vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...