Animal Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Ska du bara spela Cs 1.6 kan du mest troligt spela på den dator du sitter på nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 28 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Jag vill ha en NY DATOR som är ihop byggd och som kostar 4K! Annars vill jag ha respons på den datorn som jag har länkat. Vilken skulle ni valt av dessa : Acer aspire HP HP pavilion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Om jag var tvungen så skulle jag ta Acern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 28 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Om jag var tvungen så skulle jag ta Acern Hur tänker du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Om jag var tvungen så skulle jag ta Acern Hur tänker du då? 1.Billigare 2.Större hårddisk 3.Mer ramminne 4.Sen så känns grafiken bättre än dom andra två Enda minuset mot dom andra är väl processorn men så stor skillnad ska det inte vara. Så tänker jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 28 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Om jag var tvungen så skulle jag ta Acern Hur tänker du då? 1.Billigare 2.Större hårddisk 3.Mer ramminne 4.Sen så känns grafiken bättre än dom andra två Enda minuset mot dom andra är väl processorn men så stor skillnad ska det inte vara. Så tänker jag :) Okej. Uppgradering möjligheter då? Finns det sådana? Eller blir det väldigt dyrt? Om man typ ska byta processor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Om jag var tvungen så skulle jag ta Acern Hur tänker du då? 1.Billigare 2.Större hårddisk 3.Mer ramminne 4.Sen så känns grafiken bättre än dom andra två Enda minuset mot dom andra är väl processorn men så stor skillnad ska det inte vara. Så tänker jag :) Okej. Uppgradering möjligheter då? Finns det sådana? Eller blir det väldigt dyrt? Om man typ ska byta processor? Vet inte hur det funkar med märkesdatorer men garantin ryker väl om man typ bara öppnar datorn. Sen beror det ju på moderkortet om man kan uppgradera till en bättre processor (står inte vad det är för moderkort) Sen står det inte vad det är för nätaggregat i den heller (är väl nåt noname 300w :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Om jag var tvungen så skulle jag ta Acern Hur tänker du då? hp är skit dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 jag skulle ta en ailenware om jag hade råd men du har en budget på 4k och jag ska snart köpa dator och jag ska köpa en dator för6,5k. bygg ihop en dator! inte märkesdatorer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evilguy Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Vet inte hur det funkar med märkesdatorer men garantin ryker väl om man typ bara öppnar datorn. Sen beror det ju på moderkortet om man kan uppgradera till en bättre processor (står inte vad det är för moderkort) Sen står det inte vad det är för nätaggregat i den heller (är väl nåt noname 300w :P ) Ja garantin ryker så fort man öppnar datorn så imina ögon så är det bättre o köpa en dator o bygga ihop den själv + att räcker att den dammar igen en av fläktarna så kan du endåså inte öppna den för sej att hårddisken crashar så får man inte ut det på garantin endå för att den lilla kliserlappen ibak är sönder :P allt i min gammla dator sitter med klisterlappar o det är en acer aspire m5100 så vart o köpa ny och bygga själv och ge mor min min gammla :) vilket hon vart glad över vill du ha en bra dator som håller för dom senaste spelen så räkna med en 5-6 k minst. och då får man bygga själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 5k på mediamarkt riktigt grymt grafikkort och allt köpte den själv skicka mig ett meddelande så ger jag dig mer info kan det inte i huvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 5k på mediamarkt riktigt grymt grafikkort och allt köpte den själv skicka mig ett meddelande så ger jag dig mer info kan det inte i huvet Skriv här så vi kan kommentera den? Tror inte att grafikkortet är "riktigt grymt", som du påstår, men dugligt kan det mycket väl vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.