LeetrN Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Tjenare, Jag tycker att det skulle vara nice om ni kunde införskaffa er ett "reputation" system. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Har redan tagits upp innan men avslagits. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 26 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Har redan tagits upp innan men avslagits.okej varför? Det är ju skit bra tycker jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 (redigerat) http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t=0&start=0 förlåt mig, det har inte på något sätt avslagits, nu när jag läser tråden. Redigerat 26 September 2009 av Cramboow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 26 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t=0&start=0 förlåt mig, det har inte på något sätt avslagits, nu när jag läser tråden. okej men det handla ju om att minska spammet på forumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Jo, men jag tror admin är lite för lat :) Men jag är för det +1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Jag är för det, man kan åtminstone prova och ta bort det om det visar sig att det inte funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Men det är väl inte så mycket spam här nu för tiden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 26 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Men det är väl inte så mycket spam här nu för tiden?nej precis det senaste var att nån skrev att han hade mens men annars är det lungt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Men det är väl inte så mycket spam här nu för tiden?nej precis det senaste var att nån skrev att han hade mens men annars är det lungt Jo, jag såg det. Men det är jävligt sällan det faktiskt händer att nån spammar här. Det där var bara en liten tillfällighet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 26 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 aop det har du rätt i hoppas bara admin svarar för jag tipsade han via pm :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 aop det har du rätt i hoppas bara admin svarar för jag tipsade han via pm :DFattar inte vad vi ska med de till, alla P9 kommer sitta och skicka till varandra då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg