Boffaroffe Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 var hittar man atrtacken som gör att stenen flyttar siig(på5 gymet) menar du strenth eller rock smash :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
davidsf Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 jag menar stretsh!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 jag menar stretsh!!!! kommer inte riktigt ihåg om det var i en gråtta man fick det :blink: :blink: eller om det var utanför... någon... öhhh grotta :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Jag vet! I ett hus brevid pokécentret i Olivine City snacka med någon så får du HM04(strenght). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
davidsf Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Jag vet! I ett hus brevid pokécentret i Olivine City snacka med någon så får du HM04(strenght). hehe. Kan du mkt om pkmn. för det verkar så :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Om du menar guld/silver/crystal får man den i ett hus innan du surfar över tii 5:e gymmet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Jag har inte spelat alla... men röd,blå,crystal och silver har jag spelat :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg