GangsterTwist Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 nej inte alls, jag får bort det med enbart vatten ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 nej inte alls, jag får bort det med enbart vatten ;) :o pro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Vax är manligt alltså. Dock har det aldrig funkat för mig. (För låg status kanske?) Så hårspray är väl mitt tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Vax är manligt alltså. Dock har det aldrig funkat för mig. (För låg status kanske?) Så hårspray är väl mitt tips. En status nivå på 10 är minimum kravet för vax. Hårspray kräver bara 2, ser ut som att du behöver jobba upp din status. För övrigt har jag något orange grejs i en tub som jag använder, funkar finemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Vax är manligt alltså. Dock har det aldrig funkat för mig. (För låg status kanske?) Så hårspray är väl mitt tips. En status nivå på 10 är minimum kravet för vax. Hårspray kräver bara 2, ser ut som att du behöver jobba upp din status. För övrigt har jag något orange grejs i en tub som jag använder, funkar finemang. Gammal juice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Vax är manligt alltså. Dock har det aldrig funkat för mig. (För låg status kanske?) Så hårspray är väl mitt tips. En status nivå på 10 är minimum kravet för vax. Hårspray kräver bara 2, ser ut som att du behöver jobba upp din status. För övrigt har jag något orange grejs i en tub som jag använder, funkar finemang. Gammal juice? Skulle kunna vara, men det är inte status. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Vax är manligt alltså. Dock har det aldrig funkat för mig. (För låg status kanske?) Så hårspray är väl mitt tips. En status nivå på 10 är minimum kravet för vax. Hårspray kräver bara 2, ser ut som att du behöver jobba upp din status. För övrigt har jag något orange grejs i en tub som jag använder, funkar finemang. Gammal juice? Skulle kunna vara, men det är inte status. Nej, gammal juice är inte status. Det orangea i tuben har en status på nivå 60, jag har dock glitchat den vid lv 46 så jag kan inte se namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Vax är manligt alltså. Dock har det aldrig funkat för mig. (För låg status kanske?) Så hårspray är väl mitt tips. En status nivå på 10 är minimum kravet för vax. Hårspray kräver bara 2, ser ut som att du behöver jobba upp din status. För övrigt har jag något orange grejs i en tub som jag använder, funkar finemang. Gammal juice? Skulle kunna vara, men det är inte status. Nej, gammal juice är inte status. Det orangea i tuben har en status på nivå 60, jag har dock glitchat den vid lv 46 så jag kan inte se namnet. Men du hittar ju bara på =/ Status räknas ut genom pris/ålder*3.14 . Du ska alltid välja det med mest status för då får du mest för pengarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Vax är manligt alltså. Dock har det aldrig funkat för mig. (För låg status kanske?) Så hårspray är väl mitt tips. En status nivå på 10 är minimum kravet för vax. Hårspray kräver bara 2, ser ut som att du behöver jobba upp din status. För övrigt har jag något orange grejs i en tub som jag använder, funkar finemang. Gammal juice? Skulle kunna vara, men det är inte status. Nej, gammal juice är inte status. Det orangea i tuben har en status på nivå 60, jag har dock glitchat den vid lv 46 så jag kan inte se namnet. Men du hittar ju bara på =/ Status räknas ut genom pris/ålder*3.14 . Du ska alltid välja det med mest status för då får du mest för pengarna! Orange gegga > apelsinjuice. Jag sa att han skulle ta det dyra vaxet men då började dem prata om billigare alternativ som sperma och skit. Ingen status alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 mannen de finns bara status eller inte status. inge mer! nivå och rank system or whateva är inte status. antingen har du det, eller inte. ! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 mannen de finns bara status eller inte status. inge mer! nivå och rank system or whateva är inte status. antingen har du det, eller inte. ! ;) Mannen, du har ingen status. Status nivåerna fungerar såhär Folk utan status blir styrda av folk med lite status, som i sin tur blir styrda av de med mer status. Fredrik Reinfeldt har mest status i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 HAHAHA Fredrik Reinfeldt har inte status. Du har inte status om du säger att han har det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.