Legolasswe Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 (redigerat) Jag vill ha ett PS3 till jul och en tv med bra bild(är inte så bra på tv apparater,sorry). Kan nån skicka länkar till någon bra tv och ett PS3? Och en fråga:tar sparade spel mycket plats? Tipsa gärna om några bra spel med 16+ åldersgräns.Gillar action och liknande. Redigerat 30 September 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Får man fråga hur mycket du vill lägga ut för TVn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 27 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 (redigerat) Spelar ingen roll. Redigerat 27 September 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Spelar ingen roll. Någon gräns måste finnas? Hur stor TV vill du ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 27 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 (redigerat) Det högsta den får kosta är 7000. Redigerat 28 September 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Om du ska ha en PS3, så ska du ha en sony TV båda är ju sony = bättre bild.. för dom var kopplade eller var det var. Och du när du sparar så är det inge problem med minne, jag har en 40GB (min) och en 60GB. 60GB var den bästa tror jag. men japp, fixar nåra länkar då :) Den här är nog bra, dock mer än 5k . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Om du ska ha en PS3, så ska du ha en sony TV båda är ju sony = bättre bild.. för dom var kopplade eller var det var. Och du när du sparar så är det inge problem med minne, jag har en 40GB (min) och en 60GB. 60GB var den bästa tror jag. men japp, fixar nåra länkar då :) Den här är nog bra, dock mer än 5k . :) Åhh nej, det blir ingen skillnad på bilden. Däremot så kan man använda TV handkontrollen till PS3:an då, iallafall till Slim och de blir mer komplatibla. Men ingen stor skillnad i bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Jo, det tror jag att det blir? Men okej då. gillar inte slim versionen av PS3, fast dom vill ju tjäna ca$h :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Jo, det tror jag att det blir? Men okej då. gillar inte slim versionen av PS3, fast dom vill ju tjäna ca$h :P Bara för att du tror det är det inte så. ._____________. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 30 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 (redigerat) Vilken av de här två är bäst?Om ingen av dem är bra kan någon lägga upp en länk? PS3 80 GB PS3 120 GB Behövs någon sladd eller något sånt till tv:en?Jag tror jag ska ta den tve:n som Senshi länkade till. Redigerat 30 September 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 80GB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 30 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 (redigerat) Om ingen annan svarar får det bli 80 GB. :) Kan någon länka till en HDMI sladd?Har ingen aning om det är här rätt. :rolleyes: Om den passar och så till tv:en. http://www.webhallen.com/prod.php?id=75590&ref=Prisjakt Redigerat 1 Oktober 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.