hej!
jag skulle vilja veta vad alla lich kings gears heter. (head, sholdrer, legs, sword m.m)
någon som kan de :P
tack i förhand
hej!
jag skulle vilja veta vad alla lich kings gears heter. (head, sholdrer, legs, sword m.m)
tack i förhand
↗ till inläggethej!
tack i förhand
Finns väl inte nå namn för dom än :o
Nepp finns inga namn på dom för gearen är en del av hans model (han är alltså inte en förstorad human med gear på)
Hans vapen heter däremot Frostmourne.
måste väll finnas några ramdoms gears som liknar hanns väl?
Nej
hittar inte Frostmourne... heter de så?
↗ till inläggetYephittar inte Frostmourne... heter de så?
↗ till inläggetLite bakåt strävande gentemot wc3 lolHans vapen heter däremot Frostmourne.
↗ till inläggetVadå bakåtsträvande? Hans vapen heter Frostmourne i WC3 med...↗ till inläggetLite bakåt strävande gentemot wc3 lolHans vapen heter däremot Frostmourne.
Det närmaste man kan komma till Lich King's gear är väl DK t8/t8,5? Det är ju inte så likt men det är nog det närmaste :P
↗ till inläggetDet är samma svärd som han har på wc3.↗ till inläggetLite bakåt strävande gentemot wc3 lolHans vapen heter däremot Frostmourne.
Jag bara gissar att du håller på att göra en private server o vill ha Display ID? Rätte mig om jag har fel. I alla fall jag är ganska säker på att det finns Display ID för hans gear fastän IDn inte används. Vet dock inte vilken ID det e.
Fortsätt leta!
Y
Lich King's Shoulderpads of Nightmare
Lich King's Gauntlets of Nightmare
Lich King's Breastplate of Nightmare
Lich King's Leggings of Nightmare
Lich King's Helm of Nightmare
Droppar i The Nexus
↗ till inläggetNej.Lich King's Shoulderpads of Nightmare
Droppar i The Nexus
↗ till inläggetHelt rätt, NEJ↗ till inläggetNej.Lich King's Shoulderpads of Nightmare
Droppar i The Nexus
↗ till inläggetHelt rätt, NEJ↗ till inläggetLich King's Shoulderpads of Nightmare
Droppar i The Nexus
Nej.
Nej.
Lol trodde ni att han var seriös? -_-'
↗ till inläggetNej.Lol trodde ni att han var seriös? -_-'
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in