m00w Skrivet 2 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Moi too. Ofta 625 PTZ för en ps3 medans jag har 40 PTZ nu. Kommer gå snabbt :) De kommer höja priserna allt eftersom från vad jag har hört tyvärr. Du kan ju tänka dig själv, de har över 100 000 användare redan... De kan knappast köpa in 100 000 PS3or om ett par månader :P Money: Vad har musikstreaming att göra med en hemsida där man får gratisprylar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Varför använder ni inte bara enkla och populära spotify än dessa olika sidorna ?Sen när kunde man få Ps3 från spotify? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Varför använder ni inte bara enkla och populära spotify än dessa olika sidorna ?Sen när kunde man få Ps3 från spotify? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 blev invitad nyss utan att jag vill det(?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 blev invitad nyss utan att jag vill det(?).Registrera dig inte då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Skicka pm till mig och så får du en invite!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Finns det inga andra sätt att samla points än dailies? 4 poäng om dagen är liksom 750 dagar innan jag får en teve :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
m00w Skrivet 3 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Finns det inga andra sätt att samla points än dailies? 4 poäng om dagen är liksom 750 dagar innan jag får en teve :(Jodå i slutet av oktober kommer det finnas 11 sätt att tjäna PTZ på... Fast priserna kommer öka med för att matcha det. Men du kan väl fatta själv att de skulle gå i konkurs direkt om man kunde tjäna en TV på 1 månad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Finns det inga andra sätt att samla points än dailies? 4 poäng om dagen är liksom 750 dagar innan jag får en teve :(Men du kan väl fatta själv att de skulle gå i konkurs direkt om man kunde tjäna en TV på 1 månad :P Jomen vafan, 2 år. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Finns det inga andra sätt att samla points än dailies? 4 poäng om dagen är liksom 750 dagar innan jag får en teve :( Men du kan väl fatta själv att de skulle gå i konkurs direkt om man kunde tjäna en TV på 1 månad :P Jomen vafan, 2 år. :P Är du i the z-list tar det 1 år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Priserna kommer inte att höjas då de kommer starta en affär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Finns det inga andra sätt att samla points än dailies? 4 poäng om dagen är liksom 750 dagar innan jag får en teve :( Men du kan väl fatta själv att de skulle gå i konkurs direkt om man kunde tjäna en TV på 1 månad :P Jomen vafan, 2 år. :P Är du i the z-list tar det 1 år.. Jomen vafan, 1 år. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.