GangsterTwist Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 att skratta förlänger livet, men om du har kul så går tiden fort! SAY WHAAAAT ! som Vitdom visa så finns de bara positiva effekter ifrån att skratta ! sammanfattning: de kanske inte förlänger livet, men de gör de livet du har mer njutbart! END OF STORY ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 JÄÄÄÄVLAR vad länge jag måste leva om det var sant, asås fan minst 300 år blir jag då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Det är status att leva länge, alltså borde det vara status att skratta. Eftersom det är status att skratta så förlänger du livet eftersom status är meningen med livet. Korrekt slutsats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Haha.. Bra skrivet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Tack, du får ett status-poäng. Någon som kan motbestrida min status-teori? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 aa. du säger att de är status att leva länge, och för att kunna göra det så måste man skratta mycket vilket också ger status och då blir de meningen med livet? jag säger att de är status att njuta av livet man lever, och uppleva saker man vill uppleva. och troligtvis ger dessa upplevelser dig glädje och där med skrattningar också. vilket är status! och eftersom du vill ha den upplevelsen får du en mening med livet som ger dig mer status! yeeeaaaahhhh ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 (redigerat) Håller med Jag tror personligen inte att själva skrattet förlänger livet, men absolut kan det hända att man lever längre om man är positiv och glad. Att vara grinig och hatar allt man gör så tvingar man nästan sig själv till att kroppen ska stängas av. _____________________________________________________________________________________________ Offtopic: aa. du säger att de är status att leva länge, och för att kunna göra det så måste man skratta mycket vilket också ger status och då blir de meningen med livet? jag säger att de är status att njuta av livet man lever, och uppleva saker man vill uppleva. och troligtvis ger dessa upplevelser dig glädje och där med skrattningar också. vilket är status! och eftersom du vill ha den upplevelsen får du en mening med livet som ger dig mer status! yeeeaaaahhhh Det är status att leva länge, alltså borde det vara status att skratta. Eftersom det är status att skratta så förlänger du livet eftersom status är meningen med livet. Korrekt slutsats? Lol ni och eran status! :D Redigerat 1 Oktober 2009 av girlygeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 (redigerat) Håller med Jag tror personligen inte att själva skrattet förlänger livet, men absolut kan det hända att man lever längre om man är positiv och glad. Att vara grinig och hatar allt man gör så tvingar man nästan sig själv till att kroppen ska stängas av. _____________________________________________________________________________________________ Offtopic: aa. du säger att de är status att leva länge, och för att kunna göra det så måste man skratta mycket vilket också ger status och då blir de meningen med livet? jag säger att de är status att njuta av livet man lever, och uppleva saker man vill uppleva. och troligtvis ger dessa upplevelser dig glädje och där med skrattningar också. vilket är status! och eftersom du vill ha den upplevelsen får du en mening med livet som ger dig mer status! yeeeaaaahhhh För att njuta av livet behöver du status. För att uppleva det du vill uppleva behöver du status. Du får inga upplevelser utan status. Utan status får du inga vänner, ingen äkta lycka. Status är meningen med livet. Det är status att leva länge, alltså borde det vara status att skratta. Eftersom det är status att skratta så förlänger du livet eftersom status är meningen med livet. Korrekt slutsats? Lol ni och eran status! :D Det finns inget VI i status världen. Redigerat 1 Oktober 2009 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 du har en religion på gång eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 1. Man uppfattar tiden fortare när man har roligt. 2. Det tar tid att skratta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Ja kanske det men jag är inte säker :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Det är status att leva länge, alltså borde det vara status att skratta. Eftersom det är status att skratta så förlänger du livet eftersom status är meningen med livet. Korrekt slutsats? Nej det är inte status att leva länge, då det inte är status att vara gammal. Korrekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.