ETS Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Hej, jag klarar det mesta i cod4 " no fighting in the war room" tills larmet går i tunneln/rören eller vad man ska kalla det. För då kommer det eld bakifrån så jag hinner inte att gå igenom dörren som är precis framför. Jag kolla lite runt på youtube och alla hinner, då tänkte jag är jag seg? nej det var jag inte för jag springer med dom som är med mig och de gör dom på youtube också seg kan jag inte vara. Vad ska jag göra föratt hinna?, jag springer snabbt också men hinner endo inte och det gör andra? Snälla hjälp har fasnat på det stället asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ETS Skrivet 29 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Kan någon svara snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Google is Your Friend www.google.se eller www.fuska.se och www.fuska.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 fuska.nu in my ass. fuska.se in my heart.. som sagt google finns ju. eller så typ kanske man inte ska gå där? haha :P men youtube. kolla på allt möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ETS Skrivet 30 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 fuska.nu in my ass. fuska.se in my heart.. som sagt google finns ju. eller så typ kanske man inte ska gå där? haha :P men youtube. kolla på allt möjligt. Har kollar youtube och alla gör likadant så att man inte ska gå där är fel. Finns inte på google om banor nästan va fan och jag stör mig på de skit mkt att jag nt klarar banan. Kan det ha något med checkpoints att göra? isåfall hur får man chekpoints? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ETS Skrivet 2 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Please svara har fastnat är riktigt förbannad över denna bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Det finns checkpoints utspridda på banan om man kommer till särskilda platser tillräckligt snabbt, men man kan klara banan utan dem. Är du säker på att det är elden som dödar dig, och inte nån fiende? De kan gömma sig jävligt bra just där. Är det inte det så lär du helt enkelt vara snabbare, och glöm inte att sprinta. Har själv aldrig haft nåt problem med just det där, så jag vet inte vad det kan vara för fel annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ETS Skrivet 2 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Det finns checkpoints utspridda på banan om man kommer till särskilda platser tillräckligt snabbt, men man kan klara banan utan dem. Är du säker på att det är elden som dödar dig, och inte nån fiende? De kan gömma sig jävligt bra just där. Är det inte det så lär du helt enkelt vara snabbare, och glöm inte att sprinta. Har själv aldrig haft nåt problem med just det där, så jag vet inte vad det kan vara för fel annars. Om det skulle vara någon fiende så skulle skärmen bli lite rött omkring så där men jag är säker på att det är elden för att eldens färg kommer framför mig när jag springer med (sprint). Så jag är säker på elden, men liksom de som är att elden kommer efter ett tag ör andra med inte för mig. Jag vill spela men jag kommer inte längre :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Då får du väl helt enkelt försöka ta dig igenom hela skiten snabbare. Vilken svårighetsgrad kör du på, förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ETS Skrivet 3 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Då får du väl helt enkelt försöka ta dig igenom hela skiten snabbare. Vilken svårighetsgrad kör du på, förresten? Det spelar ingen roll hur snabb jag är, endo kommer elden för tidigt, och har till och med kört på recruit men allt är samma elden kmr på samma tid. :(:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ETS Skrivet 5 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Kan fortfarande ingen svaret? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Näpp. Det enda råd jag har kvar till dig är att försöka klara hela banan snabbare, och inte bara stället med raketerna. Det kanske hjälper, vem vet. Sen så kan du gärna få beskriva exakt hur du gör vid det stället, så jag vet om du gör "fel" på nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.