Hoppa till innehåll

Call Of Duty 4 Problem/hjälp!

ETS

Rekommendera inlägg

Hej, jag klarar det mesta i cod4 " no fighting in the war room" tills larmet går i tunneln/rören eller vad man ska kalla det.

För då kommer det eld bakifrån så jag hinner inte att gå igenom dörren som är precis framför.

Jag kolla lite runt på youtube och alla hinner, då tänkte jag är jag seg? nej det var jag inte för jag springer med dom som är med mig och de gör dom på youtube också seg kan jag inte vara.

Vad ska jag göra föratt hinna?, jag springer snabbt också men hinner endo inte och det gör andra?

Snälla hjälp har fasnat på det stället asså.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

fuska.nu in my ass. fuska.se in my heart..

som sagt google finns ju. eller så typ kanske man inte ska gå där? haha :P

men youtube. kolla på allt möjligt.

Har kollar youtube och alla gör likadant så att man inte ska gå där är fel.

Finns inte på google om banor nästan va fan och jag stör mig på de skit mkt att jag nt klarar banan.

Kan det ha något med checkpoints att göra? isåfall hur får man chekpoints?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns checkpoints utspridda på banan om man kommer till särskilda platser

tillräckligt snabbt, men man kan klara banan utan dem. Är du säker på att det är elden som dödar

dig, och inte nån fiende? De kan gömma sig jävligt bra just där. Är det inte det så lär du helt

enkelt vara snabbare, och glöm inte att sprinta. Har själv aldrig haft nåt problem med

just det där, så jag vet inte vad det kan vara för fel annars.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns checkpoints utspridda på banan om man kommer till särskilda platser

tillräckligt snabbt, men man kan klara banan utan dem. Är du säker på att det är elden som dödar

dig, och inte nån fiende? De kan gömma sig jävligt bra just där. Är det inte det så lär du helt

enkelt vara snabbare, och glöm inte att sprinta. Har själv aldrig haft nåt problem med

just det där, så jag vet inte vad det kan vara för fel annars.

Om det skulle vara någon fiende så skulle skärmen bli lite rött omkring så där men jag är säker på att det är elden för att eldens färg kommer framför mig när jag springer med (sprint).

Så jag är säker på elden, men liksom de som är att elden kommer efter ett tag ör andra med inte för mig. Jag vill spela men jag kommer inte längre :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då får du väl helt enkelt försöka ta dig igenom hela skiten snabbare.

Vilken svårighetsgrad kör du på, förresten?

Det spelar ingen roll hur snabb jag är, endo kommer elden för tidigt, och har till och med kört på recruit men allt är samma elden kmr på samma tid. :(:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...