x255z3d Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 vad ska jag köpa för spel till ps2 :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 final fantasy x-2 eller gta vice city men om du orkar vänta köp san:andreas då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Sonic:Heroes! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Köp GTA vice city. Det är billigt. Om du inte vill ha spel med hög åldersgräns så är Ratchet and Clank 1&2 eller Jak and Daxter bra spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x255z3d Skrivet 13 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 :angry: aldrig livet att köper gta det är uselt vill jag hat så kan jag lånat av en kompis färesten så har det gjort min kusin helt trög Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 köp true crime eller nfsu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 :angry: aldrig livet att köper gta det är uselt vill jag hat så kan jag lånat av en kompis färesten så har det gjort min kusin helt trög vad är det för fel på gta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 :angry: aldrig livet att köper gta det är uselt vill jag hat så kan jag lånat av en kompis färesten så har det gjort min kusin helt trög varför tycker du att gta är dåligt? :huh: köp simpsons:hit&run eller nåt sport spel som fifa eller f-1 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Det är väl inget fel på gta? :huh: Om du tycker att det för mycket våld så skulle du se ettan! Det går bara ut på att döda andra gubbar och att lura snuten!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 köp XIII Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Det är väl inget fel på gta? :huh: Om du tycker att det för mycket våld så skulle du se ettan! Det går bara ut på att döda andra gubbar och att lura snuten!!! :angry: håller med!ettan är dålig!allt är tråkigt i det spelet! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 (redigerat) Ettan är mycket mycket mycket mycket mycket mycket tråkigare än GTA vc. :angry: Redigerat 14 April 2004 av Ratchet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg