LeetrN Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Tjenare, nu är det så att vi håller på att läsa en bok i svenskan som heter "kim novak badade aldrig i genesarets sjö" och då behöver jag hjälp med en fråga. Välj ut ett citat som du tycker beskriver genetsarets med dess omgivning. Jag kan förstå att ni tycker att det är konstigt med en bok och så men det kan inte bara vara min klass. //LeetrN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Läs boken och ta första bästa citat som beskriver omgivningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 29 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Läs boken och ta första bästa citat som beskriver omgivningen?eller så hjälper någon bara mig så slipper jag läsa 60 sidor tills i morrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntonR Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 http://fc07.deviantart.com/fs24/f/2008/026/0/7/Google_It_by_JWenm.jpg Annars har du det på Wikipedia. (< Länk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 29 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 http://fc07.deviantart.com/fs24/f/2008/026/0/7/Google_It_by_JWenm.jpg Annars har du det på Wikipedia. (< Länk) står det nått citat där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Tja, det är ju mycket enklare för dig eftersom att det är du som har boken. Jag, och säkert dem andra här har däremot inte boken så att ta ut ett citat kan ju bli svårt. Men det är väl bara att ta något enkelt, dem beskriver väl hur det ser ut där..? Använd det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 29 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Tja, det är ju mycket enklare för dig eftersom att det är du som har boken. Jag, och säkert dem andra här har däremot inte boken så att ta ut ett citat kan ju bli svårt. Men det är väl bara att ta något enkelt, dem beskriver väl hur det ser ut där..? Använd det.men någon annan måste ju ha läst boken förr? jag kan ju omöjligt va den ända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Tja, det är ju mycket enklare för dig eftersom att det är du som har boken. Jag, och säkert dem andra här har däremot inte boken så att ta ut ett citat kan ju bli svårt. Men det är väl bara att ta något enkelt, dem beskriver väl hur det ser ut där..? Använd det.men någon annan måste ju ha läst boken förr? jag kan ju omöjligt va den ända? Nja, bara för att er klass läser den boken så betyder det inte att alla andra gör det. ;)När ska läxan in då? Man skulle ju kunna gå till biblioteket, men jag tror inte att dem har öppet nu. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Tja, det är ju mycket enklare för dig eftersom att det är du som har boken. Jag, och säkert dem andra här har däremot inte boken så att ta ut ett citat kan ju bli svårt. Men det är väl bara att ta något enkelt, dem beskriver väl hur det ser ut där..? Använd det.men någon annan måste ju ha läst boken förr? jag kan ju omöjligt va den ända? Inte helt omöjligt. Namnet verkar ju inte speciellt lockande, och du kanske är den enda som har fått den i läxa. Ett tips, slå upp dom första sidorna när han är på det stället som ska beskrivas sen läser du igenom dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 29 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Tja, det är ju mycket enklare för dig eftersom att det är du som har boken. Jag, och säkert dem andra här har däremot inte boken så att ta ut ett citat kan ju bli svårt. Men det är väl bara att ta något enkelt, dem beskriver väl hur det ser ut där..? Använd det. men någon annan måste ju ha läst boken förr? jag kan ju omöjligt va den ända? Inte helt omöjligt. Namnet verkar ju inte speciellt lockande, och du kanske är den enda som har fått den i läxa. Ett tips, slå upp dom första sidorna när han är på det stället som ska beskrivas sen läser du igenom dom. okej men jag har inte läst nått så jag vet inte vart det händer nåått <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Jag har läst boken och har den någonstans i hyllorna tror jag, men däremot så kommer jag inte ihåg ett så specifikt citat tyvärr (förvånansvärt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 29 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Jag har läst boken och har den någonstans i hyllorna tror jag, men däremot så kommer jag inte ihåg ett så specifikt citat tyvärr (förvånansvärt).MM :( man hör ju på namnet att den suger :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.