X_mister_X Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 är det nån som tycker om det här spelet?det gör jag!klarade det på 30 timmar.har nån klarat bättre.min tid var ju inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 *Bara en notis, jag vet att detta kan tyckas vara onödigt* Men, i ett sånt här spel så är hela grejen att det ska ta lång tid att klara det, man ska försöka hinna att hitta alla små sidouppdrag och lära känna karaktärena, detta är inget spel som man ska hasta sig igenom och försöka klara så snabbt som möjligt. Första gången jag spelade det tog det 50 timmar. Andra gången gick det betydligt snabbare även att jag hittade en hel del uppdrag som jag inte gjort innan. Därför är kotor ett spel man ska spela sakta och lugnt. Att hasta sig igenom ett sånt här spel är nästan som att snabbspola igenom en film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Det är ju ett RPG, som betydet Roll Playing Game, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 13 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 *Bara en notis, jag vet att detta kan tyckas vara onödigt* Men, i ett sånt här spel så är hela grejen att det ska ta lång tid att klara det, man ska försöka hinna att hitta alla små sidouppdrag och lära känna karaktärena, detta är inget spel som man ska hasta sig igenom och försöka klara så snabbt som möjligt. Första gången jag spelade det tog det 50 timmar. Andra gången gick det betydligt snabbare även att jag hittade en hel del uppdrag som jag inte gjort innan. Därför är kotor ett spel man ska spela sakta och lugnt. Att hasta sig igenom ett sånt här spel är nästan som att snabbspola igenom en film.. jag såg fel.35 timmar tror jag.jag tycker också det är roligt att ta uppdrag.jag jobbade som lönnmördare!väldigt roligt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Det verkar väldigt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 13 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 jobbad eåt den där hulas på vattenbanan.jag tycker det var ganska lätt att döda malak.spelade ni som onda eller goda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 är spelet värt att köpa har tänkt på det länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 det är ganska kul om man inte är otålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 KotOR ÄGER STORT.Inget annat spel kommer i närheten(kanske Mafia). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grond Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 e spelet kul da Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 ja ganska jag lirade lite men sen fastnade jag i planeten Kashyyyk och jag vill veta hur man ittar Kashyyyks Star Map snlla kan någon hjälpa!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mega ninja Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 hallå jag har problen.min dator frågar efter openGL vad betyder det. snälla svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.