Hoppa till innehåll

Runescape


evokia
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag har nått lv 70 combat och jag har gjort alla qeusts. vad kan jag göra nu? (jag är f2p) :huh:

Allt du behöver göra är att skafa rs membership.

Gör såhär, börja med att gå till närmsta pressbyrån/7eleven och fråga om dem har så kallade wallie-card.

För mer info om detta gå in på www.wallie.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok, rekommenderar ni att jag ringer eller skickar sms för att få pin koden?

och även om jag inte skrev i subforumet för runescape och tibia så är runescape fortfarande ett webbspel :)

Jag skickar alltid SMS, jag finner det mycket enklare. Så jag rekommenderar att du gör det samma.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kommer inte ångra dig om du blir members. Tro mig det är värt det och i members worlds finns det alltid nåt och göra ;)

Du får 200 quests mera och det är roligt.

 

Jag har alltid varit members och skall forsätta att bli det...För min gubbe går inte o spela i free worlds, för att jag levlar mina skills på members worlds :)

Redigerat av Estevan137
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag rekommenderar att du köper pins för 3$ från sythe.org.

sythe.org.? hur kan deras pin fungera när dom inte har något med jagex att göra alls?

jag vet att det inte stämmer för samma metod kostar 75 kr på runescape.com

Redigerat av evokia
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag rekommenderar att du köper pins för 3$ från sythe.org.

sythe.org.? hur kan deras pin fungera när dom inte har något med jagex att göra alls?

 

Nej, du ska inte gå till andra sidor som erbjuder dessa tjänster. Gör detta via runescapes hemsida så finns det ingen risk att du blir scammad dylikt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...