Laserturken Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Låter bra det. Men lite synd att det bara är för members. Jag kommer dock bli det någon gång snart. Jag kommer i alla fall köra med ELF istället för 1TheDarkElf. Detta är det första jag skulle lägga till i MMORPG och liknande spel. Man skapar ett namn som är unikt för sig själv. Sen kan man ha vilket visningsnamn som helst. För det är lite irriterand när äns namn redan är upptaget. Då blir det alltid något taskigt namn. Om du skulle har gjort en sån , att man kan ha vilken visningsnamn som HELST då skulle det vara typ 10 som heter Noob eller nått sånt ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Låter bra det. Men lite synd att det bara är för members. Jag kommer dock bli det någon gång snart. Jag kommer i alla fall köra med ELF istället för 1TheDarkElf. Detta är det första jag skulle lägga till i MMORPG och liknande spel. Man skapar ett namn som är unikt för sig själv. Sen kan man ha vilket visningsnamn som helst. För det är lite irriterand när äns namn redan är upptaget. Då blir det alltid något taskigt namn. Om du skulle har gjort en sån , att man kan ha vilken visningsnamn som HELST då skulle det vara typ 10 som heter Noob eller nått sånt ^^ Du menar säkert att det inte går att byta namn till något som redan är upptaget? För det är korrekt :-) Du kan inte heta ELF, för att det är upptaget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 Låter bra det. Men lite synd att det bara är för members. Jag kommer dock bli det någon gång snart. Jag kommer i alla fall köra med ELF istället för 1TheDarkElf. Detta är det första jag skulle lägga till i MMORPG och liknande spel. Man skapar ett namn som är unikt för sig själv. Sen kan man ha vilket visningsnamn som helst. För det är lite irriterand när äns namn redan är upptaget. Då blir det alltid något taskigt namn. Om du skulle har gjort en sån , att man kan ha vilken visningsnamn som HELST då skulle det vara typ 10 som heter Noob eller nått sånt ^^ Du menar säkert att det inte går att byta namn till något som redan är upptaget? För det är korrekt :-) Du kan inte heta ELF, för att det är upptaget. Det är ju det som är meningen. Flera ska kunna heta samma sak. Det finns några som heter exakt lika dant som mig (IRL). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 (redigerat) Om man skulle kunna ha samma användarnamn skulle det bli jävligt fail med Report Abuse och Friendlist :P Redigerat 11 Oktober 2009 av SnuffZieZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 Om man skulle kunna ha samma användarnamn skulle det bli jävligt fail med Report Abuse och Friendlist :PJo, Report Abuse kan ju vara lite svårt. Men i friends list visas det rätta namnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Sluta gnäll och ta ett annat namn bara? Haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Kan man byta namn? Eller är det bara i chatt/forum som det nya namnet syns och man loggar in med samma uppgifter? Eller byter man namn totalt? o.ONär du byter så syns det nya namnet istället för ditt gamla på både forumet och i spelet. Men när du loggar in så använder du det gamla användarnamnet. Ok :D Måste börja bli mer aktiv på forumet igen x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Låter bra det. Men lite synd att det bara är för members. Jag kommer dock bli det någon gång snart. Jag kommer i alla fall köra med ELF istället för 1TheDarkElf. Detta är det första jag skulle lägga till i MMORPG och liknande spel. Man skapar ett namn som är unikt för sig själv. Sen kan man ha vilket visningsnamn som helst. För det är lite irriterand när äns namn redan är upptaget. Då blir det alltid något taskigt namn. om du tänker efter en stund så går det att hitta bra namn, tex hastyxy eller nåt sånt när man skapar gubben. lägg till en ovanlig bokstav i slutet så är det stor chans att det är ledigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Låter bra det. Men lite synd att det bara är för members. Jag kommer dock bli det någon gång snart. Jag kommer i alla fall köra med ELF istället för 1TheDarkElf. Detta är det första jag skulle lägga till i MMORPG och liknande spel. Man skapar ett namn som är unikt för sig själv. Sen kan man ha vilket visningsnamn som helst. För det är lite irriterand när äns namn redan är upptaget. Då blir det alltid något taskigt namn. om du tänker efter en stund så går det att hitta bra namn, tex hastyxy eller nåt sånt när man skapar gubben. lägg till en ovanlig bokstav i slutet så är det stor chans att det är ledigt Det är den där sista/första bokstaven/siffran som är irriterande... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 Mmsyther>Mmsyther :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 vargpappa---Vikingatank Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 (redigerat) Låter bra det. Men lite synd att det bara är för members. Jag kommer dock bli det någon gång snart. Jag kommer i alla fall köra med ELF istället för 1TheDarkElf. Detta är det första jag skulle lägga till i MMORPG och liknande spel. Man skapar ett namn som är unikt för sig själv. Sen kan man ha vilket visningsnamn som helst. För det är lite irriterand när äns namn redan är upptaget. Då blir det alltid något taskigt namn. om du tänker efter en stund så går det att hitta bra namn, tex hastyxy eller nåt sånt när man skapar gubben. lägg till en ovanlig bokstav i slutet så är det stor chans att det är ledigt Det är den där sista/första bokstaven/siffran som är irriterande... det är väl bättre med en till bokstav än nånting som mage6379 jag heter hastyx på runescape och är f2p, är det ett dåligt namn? Redigerat 16 Oktober 2009 av evokia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg