KuroKaktus Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Haha xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Gjorde samma sak med min far, när jag sa att fakturan skulle bli på 70papp slängde han på luren och kom springandes till mig med mord i blicken, jag satt och garva som fan! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 En femma :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 -5 för att du skapa en tråd på detta.. sedan skapa du en likadan tråd på någon hemsida som heter hamsterpaj tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 (redigerat) Busring.se är ju hemskt, tala själv istället <.< Röstade 1. Redigerat 3 Oktober 2009 av DonaldDuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Tror du inte hans pappa hör att det är han då xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Varför ska man busringa till sin egen far alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 För skojs skull, pannhuve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Haha den va bra, lurad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 kostar de inte att använda dom där inspelade rösterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 (redigerat) kostar de inte att använda dom där inspelade rösterna? Jo, 9.90kr/minut, vilket jag tycker är väldigt dyrt... Redigerat 4 Oktober 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Så det är inte han som snackar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.