Melvin Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 (redigerat) Hej, Jag har nyligen formaterat om min dator och jag har installerat drivrutiner etc men när jag ska kolla på film i VLC så laggar bilden till ibland, det är ganska irriterande Det var inte så före jag formaterade och jag ha provat att installera om det, med det har inte fungerat. Jag har även provat att använda en annan mediaspelare det fungerade men jag föredrar VLC. Kanske skulle lägga till att Det är bara när jag kopplar datorn till tvn som det laggar. Redigerat 5 Oktober 2009 av Melvin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Vad använder du för operativsystem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melvin Skrivet 5 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Windows Vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Ah, tänkte det, VLC funkar inte i de flesta vista, vet inte varför men. Händer samma sak för min kompis. Du får köra med någon annan spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melvin Skrivet 6 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 (redigerat) Ah, tänkte det, VLC funkar inte i de flesta vista, vet inte varför men. Händer samma sak för min kompis. Du får köra med någon annan spelare.Men varför funkade det innan då? :S. Och kan du rekommendera någon media spelare som funkar lika bra som VLC?den ska kunna spela upp Image filer utan att man behöver "Mounta" dom i t.ex Deamontools Redigerat 6 Oktober 2009 av Melvin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bItteflicka Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 Ah, tänkte det, VLC funkar inte i de flesta vista, vet inte varför men. Händer samma sak för min kompis. Du får köra med någon annan spelare.Men varför funkade det innan då? :S. Och kan du rekommendera någon media spelare som funkar lika bra som VLC?den ska kunna spela upp Image filer utan att man behöver "Mounta" dom i t.ex Deamontools Ett tips är att googla på t.e.x VLC Media player + Windows vista fix. Kanske kommer upp några lösningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 jag har VLC och Vista,funkar perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 jag har VLC och Vista,funkar perfekt.mitt med. kanske e filmen som är i dålig kvalite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.