Gäst patrikking Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Hej! Jag söker efter en tecknarskola i Malmö! Vet någon av er var det finns någon tecknarskola i Malmö? :o (Det ska vara en sån tecknarskola som man lär sig att rita Graffity eller kunna göra seriegubbar. Kan också vara en annan) Patrikking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Det finns en graffiti vägg nära latinskolan inne i malmö. Pröva att måla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 alla väggar i din stad går väl att måla på ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Det finns en graffiti vägg nära latinskolan inne i malmö. Pröva att måla där. Du menar P-huset Anna. OT: Malmös serieskola finns ju. Google it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Inte den skolan, den andra "latin" skolan... Finns även en boxningslokal som jag har gått där tidigare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Hej! Jag söker efter en tecknarskola i Malmö! Vet någon av er var det finns någon tecknarskola i Malmö? :o (Det ska vara en sån tecknarskola som man lär sig att rita Graffity eller kunna göra seriegubbar. Kan också vara en annan) Patrikking Alltså för att kunna lära dig konsten inom graffiti får du länga ner väldigt mycket fritid på det. Det är inte bara att dra till en vägg och försöka, du måste kunna grunderna och allting. Ta fram ett block och en blyertspenna och ett sudd. Inga färger - du måste lära dig konturerna först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.