Kevve Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 http://astrochimp.com/wp-content/uploads/2006/11/bmw_fullbodychrome.jpg Inte helt fel, om man får drömma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Varför har alla drömmar man inte kan uppfylla? Bli realister ffs, vakna upp...Vem har sagt att dom inte kan uppfyllas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Varför har alla drömmar man inte kan uppfylla? Bli realister ffs, vakna upp...Vem har sagt att dom inte kan uppfyllas? Behöver jag kommentera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Varför har alla drömmar man inte kan uppfylla? Bli realister ffs, vakna upp...Suck... Man får väl drömma?Annars är det en Volvo V70 med dem dära bruna sätena Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Varför har alla drömmar man inte kan uppfylla? Bli realister ffs, vakna upp...Bara för att du planerat och lovat dig själv att skaffa ett jobb på donken betyder det inte att alla andra gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Varför har alla drömmar man inte kan uppfylla? Bli realister ffs, vakna upp...Bara för att du planerat och lovat dig själv att skaffa ett jobb på donken betyder det inte att alla andra gör det. Tja, bättre att ha drömmar man kan uppfylla och på så sätt bli lycklig över dem än att vara deprimerad av att man inte uppnår sina drömmar? Sen kan jag säga direkt att jag inte kommer jobba på McDonalds, eftersom jag går en utbildning som kommer leda till att jag får jobb strax efter jag gått ut gymnasiet. Dessutom har jag redan pengar till min drömbil, och bränsle och skatt för ett par år framåt, så ingen direkt nöd om jag inte får jobb heller... Men visst, du kommer antagligen jobba på ICA eller dylikt. Tjäna dina 15000 efter skatt, som du max kan lägga undan 5000 av varje månad. Om 50 år kommer du ha 3 miljoner, grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Okej, men åter till ämnet. Mer bilar mindre prat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Jag har redan en volvo S70 så drömmen vore ju körkortet. annars skulle ju en golf GTI sitta fint :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 rawrrrrr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 rawrrrrr Synd att du måste köpa nya däck till den.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 rawrrrrr Synd att du måste köpa nya däck till den.. =/ who cares! hatar folk som säger sånt. ni är sånna som bryr sig om all olja och natur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 rawrrrrr Synd att du måste köpa nya däck till den.. =/ who cares! hatar folk som säger sånt. ni är sånna som bryr sig om all olja och natur. *asg* Bryr mig inte direkt om miljön :P Mer om att bensin är svindyrt, men men, har man ärvt 90K så ska de väl användas till något! ;) Ser dock ingen anledning att slita ut däcken på det där sättet. Det där såg inte ut som lek utan mer "vem bränner däcken snabbast". Däremot att åka och sladda är roligt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.