Hoppa till innehåll

Stängt


Gäst ponta500

Rekommendera inlägg

  • Svar 117
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Varför har alla drömmar man inte kan uppfylla? Bli realister ffs, vakna upp...

Bara för att du planerat och lovat dig själv att skaffa ett jobb på donken betyder det inte att alla andra gör det.

 

Tja, bättre att ha drömmar man kan uppfylla och på så sätt bli lycklig över dem än att vara deprimerad av att man inte uppnår sina drömmar?

 

Sen kan jag säga direkt att jag inte kommer jobba på McDonalds, eftersom jag går en utbildning som kommer leda till att jag får jobb strax efter jag gått ut gymnasiet. Dessutom har jag redan pengar till min drömbil, och bränsle och skatt för ett par år framåt, så ingen direkt nöd om jag inte får jobb heller...

 

Men visst, du kommer antagligen jobba på ICA eller dylikt. Tjäna dina 15000 efter skatt, som du max kan lägga undan 5000 av varje månad.

 

Om 50 år kommer du ha 3 miljoner, grattis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

rawrrrrr

 

Synd att du måste köpa nya däck till den.. =/

 

who cares! hatar folk som säger sånt. ni är sånna som bryr sig om all olja och natur.

 

*asg*

 

Bryr mig inte direkt om miljön :P Mer om att bensin är svindyrt, men men, har man ärvt 90K så ska de väl användas till något! ;)

 

Ser dock ingen anledning att slita ut däcken på det där sättet. Det där såg inte ut som lek utan mer "vem bränner däcken snabbast". Däremot att åka och sladda är roligt =)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...