Hoppa till innehåll

Halo 3


Npoti

Rekommendera inlägg

Hej! asså detta låter lite lamt men jag har klarat ut alla halo spelen. jag kmr ihåg alla slut förutom 3:an jag vet att man kör bil på sissta banan men jag kmr inte ihåg fall Master chief dör elr inte? ngn som har lust att fräscha upp mitt minne?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror jag iaf:

 

Shpooiler aleeert

 

Som Cortana säger är portalen ostabil eller nåt sånt, och kollapsar när halva "Forward unto Dawn" är igenom. Alltså slits skeppet av och MC och Cortana blir kvar på andra sidan(Arbiter överlever eftersom han var i främre delen). MC aktiverar sin "Cryo-Pod" och Cortana blir ensam. Kan ses efter Credits om jag inte har fel. Är det bara på legendary kanske?

Redigerat av Hetfield05
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror jag iaf:

 

Shpooiler aleeert

 

Som Cortana säger är portalen ostabil eller nåt sånt, och kollapsar när halva "Forward unto Dawn" är igenom. Alltså slits skeppet av och MC och Cortana blir kvar på andra sidan(Arbiter överlever eftersom han var i främre delen). MC aktiverar sin "Cryo-Pod" och Cortana blir ensam. Kan ses efter Credits om jag inte har fel. Är det bara på legendary kanske?

okey tack....tragiskt;( :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men det är väl efter eftertexten?

Jo, men om man klarar ut det på Legendary så får man se lite mer..

 

Jag klarade på normal (1 år sen nu har jag klarat legendary för längesen) och fick se videon på normal!

 

Inte med MC frysa ner sig och säga "Wake me up next war" eller nåt sånt, Legendary exklusivt...

ps: Borde inte denna tråden vara i Halo forumet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men det är väl efter eftertexten?

Jo, men om man klarar ut det på Legendary så får man se lite mer..

 

Jag klarade på normal (1 år sen nu har jag klarat legendary för längesen) och fick se videon på normal!

 

Inte med MC frysa ner sig och säga "Wake me up next war" eller nåt sånt, Legendary exklusivt...

ps: Borde inte denna tråden vara i Halo forumet?

 

haha coolt :D....finns de ett Halo forum? :P

 

tack för alla svar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men det är väl efter eftertexten?

Jo, men om man klarar ut det på Legendary så får man se lite mer..

 

Jag klarade på normal (1 år sen nu har jag klarat legendary för längesen) och fick se videon på normal!

Inte med MC frysa ner sig och säga "Wake me up next war" eller nåt sånt, Legendary exklusivt...

ps: Borde inte denna tråden vara i Halo forumet?

 

haha coolt :D....finns de ett Halo forum? :P

 

tack för alla svar :D

 

http://www.fuska.se/forum/Halo_spelen-f218.html
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

men det är väl efter eftertexten?

Jo, men om man klarar ut det på Legendary så får man se lite mer..

 

Jag klarade på normal (1 år sen nu har jag klarat legendary för längesen) och fick se videon på normal!

 

Inte med MC frysa ner sig och säga "Wake me up next war" eller nåt sånt, Legendary exklusivt...

ps: Borde inte denna tråden vara i Halo forumet?

 

Jo ! Det fick jag
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...