Npoti Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Hej! asså detta låter lite lamt men jag har klarat ut alla halo spelen. jag kmr ihåg alla slut förutom 3:an jag vet att man kör bil på sissta banan men jag kmr inte ihåg fall Master chief dör elr inte? ngn som har lust att fräscha upp mitt minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 (redigerat) Tror jag iaf: Shpooiler aleeert Som Cortana säger är portalen ostabil eller nåt sånt, och kollapsar när halva "Forward unto Dawn" är igenom. Alltså slits skeppet av och MC och Cortana blir kvar på andra sidan(Arbiter överlever eftersom han var i främre delen). MC aktiverar sin "Cryo-Pod" och Cortana blir ensam. Kan ses efter Credits om jag inte har fel. Är det bara på legendary kanske? Redigerat 7 Oktober 2009 av Hetfield05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 7 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Tror jag iaf: Shpooiler aleeert Som Cortana säger är portalen ostabil eller nåt sånt, och kollapsar när halva "Forward unto Dawn" är igenom. Alltså slits skeppet av och MC och Cortana blir kvar på andra sidan(Arbiter överlever eftersom han var i främre delen). MC aktiverar sin "Cryo-Pod" och Cortana blir ensam. Kan ses efter Credits om jag inte har fel. Är det bara på legendary kanske? okey tack....tragiskt;( :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Man behöver inte klara legendary för att se videon i slutet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 men det är väl efter eftertexten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 men det är väl efter eftertexten?Jo, men om man klarar ut det på Legendary så får man se lite mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 men det är väl efter eftertexten?Jo, men om man klarar ut det på Legendary så får man se lite mer.. Jag klarade på normal (1 år sen nu har jag klarat legendary för längesen) och fick se videon på normal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TYlor Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 men det är väl efter eftertexten? Jo, men om man klarar ut det på Legendary så får man se lite mer.. Jag klarade på normal (1 år sen nu har jag klarat legendary för längesen) och fick se videon på normal! Inte med MC frysa ner sig och säga "Wake me up next war" eller nåt sånt, Legendary exklusivt...ps: Borde inte denna tråden vara i Halo forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 13 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 men det är väl efter eftertexten? Jo, men om man klarar ut det på Legendary så får man se lite mer.. Jag klarade på normal (1 år sen nu har jag klarat legendary för längesen) och fick se videon på normal! Inte med MC frysa ner sig och säga "Wake me up next war" eller nåt sånt, Legendary exklusivt...ps: Borde inte denna tråden vara i Halo forumet? haha coolt :D....finns de ett Halo forum? :P tack för alla svar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 men det är väl efter eftertexten? Jo, men om man klarar ut det på Legendary så får man se lite mer.. Jag klarade på normal (1 år sen nu har jag klarat legendary för längesen) och fick se videon på normal! Inte med MC frysa ner sig och säga "Wake me up next war" eller nåt sånt, Legendary exklusivt... ps: Borde inte denna tråden vara i Halo forumet? haha coolt :D....finns de ett Halo forum? :P tack för alla svar :D http://www.fuska.se/forum/Halo_spelen-f218.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 men det är väl efter eftertexten? Jo, men om man klarar ut det på Legendary så får man se lite mer.. Jag klarade på normal (1 år sen nu har jag klarat legendary för längesen) och fick se videon på normal! Inte med MC frysa ner sig och säga "Wake me up next war" eller nåt sånt, Legendary exklusivt...ps: Borde inte denna tråden vara i Halo forumet? Jo ! Det fick jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.