Satisfaction Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 På Säkerhetsmeddelanden står det att mitt Anti-Virus program(AVG 8.5 Free) är avstängt/inaktiverat, men problemet är att det är "väldigt" aktiverat. Finns en knapp "Aktivera nu" men den fungerar inte. Vem ska man lita på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Lite inte på windows^^ Har varit så för mig nån gång, du har vista eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Japp, på en lågbudget laptop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Samma sak hände mig med AVG, men jag tror att det bara är att ignonera. Det är nog bara något med Windows, (kan ha fel dock.) Om det verkligen var inaktiverat så skulle det nog stå i själva Anti-virus programmet, men så länge det står att det är aktiverat (Active), så är det nog inget att oroa sig över. Du kan ju dock prova att avinstallera, och installera om det igen som jag gjorde. Det verkade fungera för mig. Jag gjorde dock det i förrgår, så jag vet inte om problemet är helt löst, eller om det kan komma tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.