Rullis Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Ska man ha Wynat och minst en Shiny? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 har du 6 st shiny waynat e det VÄLDIGT stor chans att den e där... men jag måste para ihop två wobbufett för jag har utväklat min äggwaynut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Hur fick du 6 stycken Wynaut som är shiny? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 jag har ente det m3en det e väldigt stor chans att den e där om man har det för jag vet att shiny ökar chansen och att waynut (eftersom det e den enda pokémon man kan möta där)ökar chansen att den e där.. (alltså mirage island)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Måste man ha klarat ligan för att komma till mirage island? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 neejjj... det måste man inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golden Knight Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 (redigerat) vart fick du egget?Detta inlägg handlar inte om hur man får Wynaut utan det handlar om :angry: Vilka pokemon ska man ha för att komma till mirage island :angry: Redigerat 15 April 2004 av Golden Knight Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 neejjj... det måste man inte... Men latioas/latias finns där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krillo Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 på mirage island finns inte latios/Latias dom finns på southern island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 jag fångade latios precis innan jag kom till mirage island första gången Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 på mirage island finns inte latios/Latias dom finns på southern island Och om man ska ditt ska man Ha En grej som man inte kan få längre... Mirage Island:Det är bra att ha Shiny,LAtias/Latios.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Jo det e bra att ha shiny latias/latios själv har jag båda två! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg