ville10 Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Kunde komma dit en gång men viste inte om allt då så ja försökte inte äns :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golden Knight Skrivet 14 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 (redigerat) Jag har varit där tre ggr!!!Super-fox kan du komma ihåg vilka pokemon du hade när du kom dit...Please :( :( :( Redigerat 14 April 2004 av Golden Knight Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 jag har velat komma dit jättelänge men jag lyckas aldrig med den där gubben! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenSun Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 några säger att man ska ha pokemon på samma id men alla ens pokemon har ju alltid samma id men är det då sant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golden Knight Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Kan någon svara klokt eller.... :angry: Vilka pokemon ska man ha :angry: :angry: Hur kommer man dit :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 allla mina pkmn har samma id Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 ok.... vi vet att alla pokemon har samma id i laget men jag tror att man ska få wynaut först i ett egg av non gubbe o sen kan man nog komma dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 jo ägget har jag men jag har redan varit där och jag har för mig jag hade med mig wynaut e inte riktigt säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 vart fick du egget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Atlas65 Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 vart fick du egget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 vart fick du egget? I dne staden längst upp till vänster av en gumma! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 man får det i fallabor town.... av en gammal dam som stor brevid sin man som ligger i en sandhög och man kommer dit genom att fånga en "Mirage Island Sensetive Pokémon) det e bara att fånga en vild och en Shiny Pokémon är nästan alltid en sån pokémon och den vanligaste som är #Mirage Island Sensetive" är jo Waynut.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg