Hoppa till innehåll

Bomba Månen


Windnoob
 Dela

Rekommendera inlägg

Hahahaha lol. Stötte på denna video när jag kollade på youtube.

Är detta ens äkta?

Läste dock lite på google att de ska bomba månen för att få fram vatten, I DON'T KNOW...

Skriv vad du tycker

rate/debate/masturbate

Redigerat av windnoob
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahahaha lol. Stötte på denna video när jag kollade på youtube.

Är detta ens äkta?

Läste dock lite på google att de ska bomba månen för att få fram vatten, I DON'T KNOW...

Skriv vad du tycker

rate/debate/masturbate

Lol det är ju 9:e idag. har inte hört nåt om det men den verkade då iaf fejk.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

var med på nyheterna i morse, de letar efter vatten till en framtida månbas.

Gammal nyhet - Som du säger så är det för att se om vattenkällor under ytan som de kan använda för framtida rymdbas på månen. Att det finns vatten är ju redan en självklarhet, annars skulle de ju inte ens slösat resurser på att bomba.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Seriöst, USA har testat vapen i öknen etc i flera decennier, att de skulle behöva använda månen är bara löjligt. Det är ett extremt dyrt sätt att testa vapen på också, även om USA brukar vara frikostiga på den punkten tror jag inte att de använder månen istället för öknen.

 

Nasa kraschade en satellit eller liknande i en komet/asteroid för nått år sen, inga protester då. detta kommer från folk som nte vet vad de snackar om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

äsch, månen är sååå 60-tal :rolleyes:

Ja, nu tar vi ditt hus!

 

Men som sagt, det var ju inget test, de skulle ju spränga för att få upp vattnet. Men ser månen verkligen ut så som den gör på videon?

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...