desertpures Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 Thieving är snabbt också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nicke02 Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Fletch eller cooking. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Har du pengar så är helt klart Herblore snabbast att levla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 hunter,fletching,cooking,thieving är nog snabbast, fast ranged kan också gå fort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 hunter,fletching,cooking,thieving är nog snabbast, fast ranged kan också gå fortRanged är bara snabbt om man kör med chins, annars så går det inget vidare snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 fletching är den snabbaste skillen som man loosar minst pengar på :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Cooking är den snabbaste skillen! Fletching är näsyan lika snabb som cooking! Men cooking kostar några mile! Fletching är snabb och man förlorar nästan inget! Fult med alla utropstecken men det går att läsa. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Jag tror faktiskt firemaking e snabbare med magic logs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Jag tror faktiskt firemaking e snabbare med magic logs. Nu har ju inte jag hög FM (55) men jag kan säga. Jämfört med WC är FM sjukt snabbt. Krävs ca 5 rundor 54-55 med Willows. På WC krävs det fler och det tar längre tid. Har dock aldrig testat fletch, men cooking är inte så snabbt på de levlarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Jag tror faktiskt firemaking e snabbare med magic logs. Nu har ju inte jag hög FM (55) men jag kan säga. Jämfört med WC är FM sjukt snabbt. Krävs ca 5 rundor 54-55 med Willows. På WC krävs det fler och det tar längre tid. Har dock aldrig testat fletch, men cooking är inte så snabbt på de levlarna. 1-99 Cooking tog runt 2 veckor för mig. Fletch runt 3 veckor totalt. Och nu håller jag på med firemaking och vad jag har märkt är att både fletch och cook är snabbare än firemaking. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Thieving är snabbt också :) ja om man är member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Thieving är snabbt också :) ja om man är member Man måste vara member för att träna thieving :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg